بالبداية اسمي سامي وعمري 19 سنة وحصلت قصة مع مرات خالي عمرها 27 سنة اللي جمالها فتان من شفايّفها لملامحها لصدرها اللي هوّ وسط ولا كبير أوي ولا صغير أوي وعودها اللي حرفياً أروع شيء فيها ومتناسب مع طيزها وبصراحة، ما فيهاش غلطة
![]() |
انا ومرات خالي لوحدنا في الشقه قصص جنسية محارم. |
عزيز الذائر اذا كونت لا تحب القراء يوجد فيديو في الاسفل
طبعا علاقتي بيها كانت في الأول زي أيّ شخص وعلاقته بمرة خالته يعني لما أروح لجدتي أسلم عليها وعلى الباقي عادي وما فيش في دماغي أى حاجة تخصها
وهي بتحترمني جدًا وبتعتبرني أخوها الصغير وبتحب تمشيني يعني تقدّروا تقولوا كده عشان جوزها دايماً بيكون في شغله فعادي أيّ مشوار وأنا هناك بخلصه ومرة رحت لجدتي وسلمت عليهم كان يوم زيارة وهي سلّمت على وباركتلي
على نجاحي في أول ترم في الجامعة وأنا سلمت عليها وكانت هي في المطبخ عادي وأنا بتكلّم معاها كانت لابسة جلابية متفصلة على جسمها وطيزها هتنشقّ منها وأنا لفت انتباهي أوي طيزها وهي بتدعك المواعين وبتتكلم معاي
📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!
اشتراك الان واستمتع باحدث القصص الجنسية المسموعة 🚀🔥
اضغط هنا للانضمام وتبصلي بطرف وشها وأنا واقف وباصص في الأرض وشوية لطيزها وشوية لوشها عادي المهم هي خلصت
وقالتلي تعالَ أنا عاملة فوق كيكة تاخد حتة وتروح بس تجيبلي شوية حاجات من برا قلتلها تمام ما فيش مشكلة فطلعت معاها وكانت جنبي وأنا طالع وآخد بالي من بزازها وبصراحة بتهتم بنفسها أوي وبتعمل برفان وحاجات تبشر بالخير
فالمهم دخلت معاها وليها ابن صغير كده زي العسل بس كان نايم المهم دوقتني الكيك وعجبتني أو وطبعا أنا متعود أخش عندها عادي بس مكنتش باخد في بالي النعمة اللي أنا فيها وإننا لوحدنا أصلًا
المهم قالتلي هجيبلك الفلوس بس هغيّر لأني مش نازلة تحت تاني فقولتلها تمام ودخلت وقفلت الباب عادي وهي بتغير هدومها وأنا بصراحة محبتش أتجسّس عليها لئلاّ أتقفش لأني عندي خوف زيادة المهم خرجت وكانت لابسة بنطلون بيتي تحفة عليها وتيشرت وبشعرها كانت يا جماعة ملاك حرفيااا المهم وقفت كده وبلعت ريقي وقولتلها بهزار إيه
ده إيه الحلاوة دي قالتلي بس يا بكاش قولتلها لا زي القمر قالتلي طيب يا أخويا خد الفلوس اهي وهات كذا وكذا المهم رحت وجبتهم وقولتلهم تحت هطلّع الحاجة وأمشي عشان محدش ياخد باله إني لازق عندها فوق المهم
طلعت الحاجة وسلمت عليها واستأذنتها ومشيت بس اليوم ده ضربت عليها كتير بسبب لبسها اللي أول مرة أفكر فيها وأتهيج عليها بجد فالمهم كنت قاعد الساعة 3 ونص كده زي أيّ شاب غلبان كحيان فاتح بورن ومندمج لقيت مسدج
من الواتساب منها بتقولي عبودي إيه اللي مصحيك لحد دلوقتي بما إنّي كنت ناشر ستوري وشافتها قولتلها لا ما فيش ملل ومش جايلي نوم وكده قالتلي ليه بس فـ حبيت أفتح معاها كلام قولتله عادي بحب أسهر وأقعد مع نفسي
قالتلي يا واد أنت ده محدش صاحي أكيد في الوقت ده غيرك وحسيت إنها جريئة شويتين في كلامها قولت أباشي أنا كمان،وقولتلها أه بقي وضحكت بأيموجي وقالتليطيب هتيجي تاني إيمتى عند جدتك حتّى أنت مقعدتش معاهم ولا
معانا فهمت منها إنها عاوزاني أروح أكتر شوية لأنّي مش بروح غير مرة كل أسبوعين فالمهم قولتلها هاجي حاضر قالتلي بجد أنا بأعزك أويوبحب أتكلّم معاك وكفاية إنّك بتتعب وبتجيبلي أيّ حاجة ببقي عاوزاها قولتلها
ما فيش حاجة يعني فالمهم، كمان يومين كده كلّمتها أجي وقالتلي تعالى أكيد بس ما فيش حد تحت لأنّ ستك نايمة وخالاتي الاتنين كانوا برا بيجيبوا لبس فالمهم قولتلها خلاص هاجي أقعد معاكي ومع ابنك الصغير قالتلي تنور أكي
ورحت وهي اللي فتحتلي كانت لابسة إسدال وسلمت عليها وطلعنا شقة خالي وهي طالعة قدامي بالإسدال طيزها بتروح يمين وشمالوحاجة آخر دلع المهم طلعنا ودخلت وراحت قدامي قلعت الإسدال وتحتيه كان فيزون وفوق
بتاع كت كده وكان تحفة عليها وأنا بألمح جسمها كده وبقولها إيه الجمال ده كلّ مرة بتبقى أحلى من اللي قبلها
قالتلي وأنت زي القمرر استني بقي أحطلك عصير ودخلت معاها المطبخوأدتني العصير أشربه وقولتلها ما تتعبيش نفسك أكتر من كده وتعالى نقعد في الصالة شوية وخرجنا وابنها الصغير صحي وابنها زي العسل إنه
📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!
اشتراك الان واستمتع باحدث القصص الجنسية المسموعة 🚀🔥
اضغط هنا للانضمام صحي دلوقتي وكمان إيه بقي كان عاوز يرضع زي بريء فقالتلي أنا هرضّعه بقيولقيتها راحت مطلّعة بزّها الشمال قدامي وابنها أخد حلمتهاوبدأ يرضع وبزّها كلّه قدامي وابنها بيرضع،وأنا قاعد قدامها مكسوف بس
بحاول ما أبينش ده،وقالتلي إيه أخبار الجامعة بقي وعرفت بنات ولا لا وبتكلّم معاها عادي بس بألمح بزها كده غصب عنّي، مهو قدامي لحد ما ابنها خلص رضاعة ونام وأنا باصص على بزها كده بألمحه فقالتلي إيه هو أنت عمرك ما شوفت بزّ قبل كده قولتلها لا بس ما شوفتش أحلى من كده لقيتها سكتت وقامت تحطّ ابنها تاني ع
السرير ولقيت فونها بيرن طلع خالي قولت في سري أحا ليكون طالع وهيبقى فيها س و ج وهتتنفخفهي كلمته
وقالّها عاملة إيه وكده وقالّها أنا احتمال أجي النهارده بس على الفجر كده أو هبات في الشغل وأجي بكرة المهم سمعت كده هديت طبعا وقفل معاها وقولتلها معلش هيرجع بالسلامة أكيد وقالتلي إن شاء المهم لقيتها بتقولي
أنت بجد عمرك ما شوفت بز قولتله أكيد ع الفون أه لكن حقيقة لا قالتلي هوريك بس وراحت قالعة التوب ده،وبزّازها كانوا حلوين أوووي وملبن خالص قولتلها شكلهم يجنن بجدولقيتها بتبصلي اللي هو إيه رأيك قولتلها
ممكن ألمسهم لقيتها بصّت كده وابتسمت رحت جيت قدامها وبألمسهموالمس حلماتهم، ومش مصدّق نفسي
قولتلها أنتِ حلوة أوووي، راحت رافعالي السويتشيرت رامياه وراحت مقربة شفايّفها منّي وأنا بقيت أبوسها لأوّل مرّة وكنت طبعًا متلغبط، بس بتعلّم منها والمس بزّازها وأنا ببوسها أووووي وهي راحت واقفة وأنا قعدت ع
الكنبة وهي طلعت تقعد ع زبّي من ع البنطلون وأمصّ أنا في شفايّفها وألحس في رقبتها وأعصر بزازها وهي بدأت تتهيج أوي وبتتباس بشكل يجنّن وأنا بأبوسها والعب في بزّازها وأبوس
في حلماتها، لحد ما أخدت حلماتها في شفايفي، ألحس وأعضّ فيهم أوووي وهي بتقولي بالراحة ااااه يا سمسم بيوجعوني أوي وقولتلهاتعالى في أوضتك عشان الصوت بس قالتلي يلا وهي قدامي
رحت مبصبصها من ع البنطلون كده لقيتها راحت قالت اااه بشرمطة كده رحت حاضنها من ورا ونازل بوس في رقبتها وأنا حاضنها وهي ماسكة زبّي كده من تحت وبنّص شفايّف بعض قالتلي
تعالَ أمصّهولك بقي قولتلها أوّل مرة هجرّب فـ بالراحة عليه راحت قالعاني بنطلوني والبوكسر وعجبها شكله وإنّه نضيف وراحت حاطّة شفايّفها عليه كدهوبتتف فيه وتدعك جامد وأنا حاسس إحساس مش طبيعي وبتلعب فيه من فوق لتحت، وتتفّ وتلعب في بضانّي، وتمصّ، وبصراحة، خبرة أوووي
وقعدت تمص 5 دقايق وأنا حسيت إني هجيبهم لأني مش قادر خلاص قالتلي هات في بوقي ورحت جايبهم في بوقها أوووي واللّبن كان سخن وبلعته كلّه وقالتلي عجبني زبك أوووي قولتلها
دوري أنا بقي قالتلي: كفاية كده رحت شاددها وبأقلعها البنطلون وهنا هي اتضايقت منّي لأنها ما كانتش حابة بس أنا رحت نازل أبوس في فخادها وبعدت الأندر كده وهي قافلة رجلها ع السرير
رحت باصص في عينيها وبقولها هنيكك يعني هنّيكك وبأبعد فخادها كده راحت فاتحة ونزلت أعبص في كسّها أوووي، وأنا هايج عليها أوي حرفيًا وألحس حلماتها وبزّازها وأنا بأبعبص
كسّها أوووووي بصوباعيوقالتلي دخّله بقي مش قادرة رحت مجهّز بتاعي على كسّهاورزعته فيها علطول كلّه لقيتها صوّتت وشهقت شهقة مش هنساها حرفيًا وأنا كمان حسيت بمتعة
رهيبة وبقيت أدخل وأخرج كده بزبّي فيها وهي بتحضني وتمسك فيا وأنا بدخل وأخرج وبقيت أنيك فيها أوووي وهي بتنطق اسمي وبتقولي بحبك أوووي ااااه ااااااااه كمان كماااااان زبك ده حلو أوووووي وأنا فاشخها نيك وبدخل وأخرج أوووووي في كسّها وهي بتتأوّه وكسّها مووولّع وقالتلي
عاوزة أتنطّط عليه قولتلها يالبوة تعالى رقدت أنا وهي ركبت فوقه وبقت بتتنتّط أووووي وجسمها قدامي بيهتز وبأتذكّر لما كان نفسي أنيكها وأهي قدّامي، وجسمها كان جامد أووي وهي بتتنطّط على زبّي وتنزل تمصّ شفايفها وتركب تاني وتتنطّط، وبصراحة زبّي كان مولّع عليها وهي كل آه أحلى
📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!
اشتراك الان واستمتع باحدث القصص الجنسية المسموعة 🚀🔥
اضغط هنا للانضماممن اللي قبلها وراحت مسيّبة شعرها كده وهي بتتنطط على زبي قولتلها تعالى أنيكك تاني راحت راقدة وفاشخة رجليها وأنا واخدت رجلها ع كتفي ورزعت زبّي تاني وبقيت أنيك بصراحة بشكل مش طبيعي وأدخل وأخرج في كسّها وأنييك أوووووي وهي تعبت وبقت تقولّي أنا هجيب خلاص ولقيتها
غرّقت زبّي بعسلها وأنا بقيت بنيكها أووووووي وهي بتجيب وأنا كمان قرّبت أجيب قولتله أجيب فين قالتلي خليك جوّه ما تخافش وراحت حاطّة رجلها على وسطي كده، ورحت جايبهم في كسها وأنا مستغرب، وبقولها ليه ليه جوّه غلط كده وهي مستمتعة أوووي وأنا كنت متضايق ورحت معدول
قالتلي يا بيدو ما تخافش أنا واخدة حبة من القُرص قبل ما تجيلي أصلًا وما تخافش ده قرص مش بتاعي أنا وجوزي عشان ما يستغربش إنه ناقص واحدة ده أنا لسه جايباه إمبارح
عشان كنت عارفة إننا هننام مع بعض رحت نازل أحضنها وأعبصها ونضحك
وقالتلي: يلا بقي قوم الحمام أنا وأنت عشان تلبس وتنزل بالراحة عشان محدش ياخد باله منك وأنت نازل ولبست عشان أمشي وفضلت أبوسها بتاع 5 دقايق ومشيت وكان يوم للتاريخ
شاهد فيديو القصة المسموعة انا ومرات خالي لوحدنا في الشقه 👇
لا تنسَ الاشتراك في قناة يوتيوب قصص منى 2
ملاحظة أخيرة
القصة دي جزء من الواقع اللي بنسمع عنه لكن محدش بيتجرأ يتكلم عنه لو عايز تعرف التفاصيل الكاملة والجزء التاني من القصة (اللي هتكشف أسرار أكتر وأحداث أقوى اشترك في قناتنا على التليجرام لكن خلي بالك اللي بيحصل في الظلام دايماً بيظهر
القصة دي جزء من الواقع اللي بنسمع عنه لكن محدش بيتجرأ يتكلم عنه لو عايز تعرف التفاصيل الكاملة والجزء التاني من القصة (اللي هتكشف أسرار أكتر وأحداث أقوى اشترك في قناتنا على التليجرام لكن خلي بالك اللي بيحصل في الظلام دايماً بيظهر