مغامرات مصرى فى الرياض مع مرات الكفيل في المخزن قصص للكبار
الحياة مليانة قصص واقعية بعضها يكون قصص مشوقة عن النجاح والطموح وبعضها يكون قصص خيانة تهدد استقرار العائلات. لكن أحيانًا الخيانات دي ممكن تفتح أبواب ماحدش يتمنى يفتحها
![]() |
مرات الكفيل عجبها المصري وراحت معا الشقه قصة مثيره نار. |
بطل قصتنا هو عمرو شاب قرر يسافر لدولة خليجية عشان يحسّن وضعه المادي لكنه ما كانش يعرف إن رحلته هتدخله في قصة مثيرة مالهاش رجوع واللي زود الموضوع غرابة، إن اللي كشف السر في النهاية كان سواق هندي شاف كل حاجة
السفر إلى الخليج
عمرو كان شاب عنده طموح لكنه كان بيعاني من قلة الفرص في بلده كل حاجة كانت غالية وكان صعب عليه يكون مستقبله أو حتى يتجوز ولأن الظروف كانت صعبة قرر إنه يدور على فرصة في دولة خليجية وفعلاً حصل على عقد عمل هناك عن طريق كفيل مسؤول عنه
وصل عمرو البلد الجديدة واستقبله الكفيل بنفسه وكان راجل كبير في السن عنده مشاريع كتير منها مخزن بضائع كبير لكن الشخص اللي كان مسؤول عن المخزن مش الكفيل نفسه بل زوجته قصص مني 2
في أول يوم شغل الكفيل أخد عمرو وعرّفه على مراته اللي كانت مسؤولة عن كل حاجة في المخزن كانت ست جميلة أصغر من الكفيل بسنين، وكان واضح إن جوزها مشغول عنها طول الوقت
عمرو بدأ شغله بشكل طبيعي لكن من أول يوم لاحظ نظرات غريبة من زوجة الكفيل في الأول افتكر إنها مجرد ملاحظات عادية، لكن مع الوقت بدأ يحس إن الموضوع مش صدفة قصص محارم
كانت كل يوم تحاول تقرب منه تسأله عن حياته تحاول تعرف عنه تفاصيل أكترفي مرة قالت له بصوت ناعم
إنت مختلف عن باقي العمال واضح إنك شاب طموح ومختلف
الكلام كان عادي في ظاهره لكنه كان البداية الحقيقية لكل حاجة حصلت بعد كده
الإعجاب يتحول الي علاقه ساخنه
بعد كام أسبوع العلاقة بين عمرو وزوجة الكفيل بقت أقرب كانت بتديله مهام خاصة وكانوا بيقضوا وقت طويل مع بعض في المخزن المغلق
في يوم وهو بيشيل صناديق تقيلة قميصه اتقطع بسبب الشغل وهنا حصلت لحظة ماحدش كان يتوقعها
زوجة الكفيل بصت له بطريقة مختلفة وقالت له بصوت واطي
إنت عندك جسم رياضي... شكلك بتهتم بنفسك كويس
عمرو حس إن الوضع بقى غريب وحاول يضحك ويمرر الموضوع لكنه لاحظ إن نظراتها بقت أجرأ مع كل يوم بيعدي
في يوم، بعد ما كل العمال مشيوازوجة الكفيل طلبت من عمرو يساعدها في ترتيب المخزن الجو كان هادي والمكان كله كان فاضي وهنا حصلت اللحظة اللي غيرت كل حاجة
قربت منه وهمست له
أنا حاسة إنك شخص مختلف وإنك مش مجرد عامل عادي
عمرو ساعتها فهم إنها مش بس معجبة بيه لكنها كمان مستعدة تاخد خطوة جريئة جدًا ةتعمل علاقه مع العامل
السواق الهندي بيكشف السر
اللحظة دي كانت نقطة اللا رجوع لكن اللي ما كانش في الحسبان إن فيه عيون كانت شايفة كل حاجة من بعيد
![]() |
مرات الكفيل عجبها المصري وراحت معا الشقه قصة مثيره نار. |
السواق الهندي اللي كان شغال عند الكفيل شاف الموقف من خلال كاميرات المراقبة اللي في المخزن كان راجل هادي، لكن عيونه شافت أكتر مما كان المفروض يشوفه
في اليوم اللي بعده راح لعمرو وقال له
"أنت تظن ما في أحد يشوف لكن كاميرات تشوف كل شيء
عمرو حس برعب لأنه عرف إن كل حاجة ممكن تتكشف في أي لحظة ولو الكفيل عرف هيكون في مشكلة كبيرة جدًا
النهاية القرار المصيري
عمرو كان قدامه خيارين
يهرب من الموضوع قبل ما الأمور تتعقد أكتر
يستمر في العلاقة مع زوجة الكفيل بغض النظر عن العواقب
لكن قبل ما يقرر حصلت صدمة غير متوقعة
السواق الهندي راح لزوجة الكفيل وقال لها
"أنا شوف كل شيء لكن أنا ما راح أتكلم لو أنا كمان يكون جزء من الموضوع
هنا فهمت زوجة الكفيل إنه مش بس شاف لكنه عاوز يكون جزء من العلاقه
شاهد القصه المسموعه عبر هذا الفيديو عمرو مع مرات الكافيل
لا تنسي الاشتراك في قناة اليوتيوب قصص مني 2👉
الموضوع تحول من مجرد قصة حب سرية إلى قصة واقعية عن الظلم والخيانة لكن السؤال الحقيقي كان هل هي النهاية ولا لسه في مفاجآت تانية
- عمرو فهم إنه دخل في لعبة خطيرة وإن الاستمرار ممكن يسبب كارثة مايعرفش يخرج منها
- في النهاية قرر إنه يقطع علاقته بزوجة الكفيل، وياخد فلوسه ويمشي من البلد قبل ما حد يكتشف حاجة
- لكن السؤال الحقيقي: هل كان يقدر يهرب بسهولة ولا الكفيل كان عارف كل حاجة من البداية
- القصة دي مش بس عن الحب أو الخيانة. لكنها عن العواقب اللي بتيجي مع أي قرار بناخده
إيه رأيكم في النهاية هل تعتقدوا إن عمرو كان المفروض ياخد قرار مختلف
🎧 اشتراك الان نقدم محتوي قصص جنسية مسموعة وافلام حصريا
📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!
استعدوا لقصة من الواقع، مشوقة ومليانة أحداث غير متوقعة