Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشتراك الان واستمتع باحدث القصص الجنسية المسموعة 🚀🔥

اضغط هنا للانضمام
random
أخبار ساخنة

زنقت زوجة صديقي ورضعت بزازها المثيرة الجزء الثالث

 نكت زوجة صديقي ورضعت بزازها المثيرة  الجزء الثالث

قصص جنسية
زنقت زوجة صديقي ورضعت بزازها المثيرة  الجزء الثالث.

📝 القصة دي لها جزء أول وجزء تاني – تقدر تتابعهم بالكامل في الأسفل

اللي كنت متشوق اني اشوفها لابسة ايه ؛؛ لقيتها لابسة حاجة كدة زي روب فوق المايوه وقاعدين علي كراسي وقدامهم طرابيزة خارج منها شمسية علشان الشمس روحت قعدت معاهم وسألتهم ايه يا جماعة مش هتنزلوا البحر ولا ايه

احمد :: ياعم نرتاح شوية وبعد كدة ننزل البحر هيمشي يعني

انا :: لا مش هيمشي نستني يعني ورانا حاجة

أسماء طلعت شنطة فيها اكل وتورمس شاي وسألتنا حد جعان

احمد قالها اعمليلي سندوتش وانا قولتلها انا عايز كوباية شاي مش هاكل دلوقت

وكل شوية عيني تروح لفخادها اللي كانت باين اوووي لان الروب مكنش مقفول وكان اصلا خفيف جدا وشفاف

قعدنا بتاع ساعة كدة وبعدين احمد قال انا هنزل المية وسأل أسماء هتنزلي معايا ولا لا اللي قامت وقالت اه طبعا هنزل وراحت قلعت الروب وعيني في انتظار وشوق اني اشوفها وهي لابسة المايوه

اووووووووووف علي منظر كسها


Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام

شكلة كفيل انة يخلي اي زب يقف عليها وعلي كسها كان مرسوم علي اندر المايوه لدرجة اني كنت متخيل شكلة وكأنها مش لابسة اي حاجة وكمان بزازها اللي كلها تقريبا باينة المنظر ده خلني غبت عن الوعي و فضلت متنح غصب عني عيني ما اتشلتش من علي جسمها وحتي هي اخدت بالها وعلشان جوز ميخدش بالة من نظارتي ليها زقفت قدام جوزها وادتني ضهرها اللي خلاني تنحت اكتر واكتر علي منظر طيزها المدورة وكبيرة نسبيا وحز الأندر مان مخلي طيزها من الأجناب باينة وفي اللحظة دي احمد ندهلي

ايه يا سامي هتفضل قاعد عندك ؟ مش هتنزل البحر معانا ولا ايه ؟

انا قولت له انا هنزل بس شوية كدة روحوا انتوا انا هولع سيجارة. وبعدين هحصلكم والحقيقة منظر كس وطيز أسماء خلي زبي يقف ومكنش ينفع امشي معاهم بالشكل ده و ساعتها احمد هيشوف زبي اللي واقف وهيعرف اني هايج علي مراتة

قعدت مع نفسي وفضلت مراقب أسماء وهي ماشية مع احمد جوزها ورياحين علي البحر وطيزها اللي عمالة تميل شمال ويمين وسرحت افكر ازاي واحد معاه واحدة ملبن كدة وكل حتة في جسمها تهيج الحجر ازي ميغيرش عليها ويسيبها تنزل البحر كدة والكل يبقي شايفها وشايف لحمها وقولت في عقلي دي لو مراتي استحالة اخليها تنزل كدة او اخلي حد يشوف لحمها اللي باين كلة

برغم ان الشاطئ كان مليان بنات وستات ونسبة كبيرة جدا لابسين مايوهات الا ان أسماء كانت افجر واحدة فيهم جسمها متناسق بشكل يجنن وطرية وناعمة فوق الوصف

لقيت احمد جوزها بيشوري من البحر وعايزني اجبلة كورة من شنطة جنب الطرابيزة ده اللي فهمتة من اشارة ايدو فتحت الشنطة لقيت فعلا كورة بلاستك اخدتها وروحتلهم ونزلت البحر معاهم وفضلنا نلعب في المياة ونحدف الكورة لبعض وكانت أسماء هي اللي في النص

وكنا كل ما نحس بتعب نخرج نستريح علي الشط ونرجع ننزل المية تاني فضلنا علي كدة طول اليوم لغاية ما خلاص تعبنا ومبقناش قادرين نعمل اي مجهود تاني خرجت من المياه علي الشط وماصدقت روحت فارد جسمي علي الرملة جنب الطرابيزة والشنط بتاعتنا وبعد شوية لقيت أسماء قعدت علي الكرسي اللي ورايا علي طول وقالت ياااااه انا بجد تعبت ومش قادرة خلاص المية هلكتني

انا :: رفعت راست ناحيتها وكسها ووراكها كلهم قصاد عيني وزبي انتصب وبقي باين للأعمي وقولتلها امال احمد لسة في المية ولا ايه هو متعبش؟

لمحت زبي وشكلة اللي باين اوي انة منتصب وبلجلجة في الكلام وعنيها راحت للأرض من الكسوف او الأحراج

احمد عايز يقعد في المية شوية شكلة لسة متعبش

انا :: بصراحة انا تعبت اوووي وبصيت علي كسها وروحت ضحكت

أسماء :: طب اعدل نفسك علشان شكلك كدة مش حلو

انا :: مش حلو ليه احنا في بحر وشط والناس كلها لابسة مايوه ونايمة من التعب عادي هو انتي مش شايفة

أسماء :: سامي انت عارف انا بتكلم علي ايه ؛؛ وبلاش تستعبط عليا علشان انا عارفة وانت عارف اني عارفة

انا :: طب ايه مش هترضي عني بقي وتريحي قلبي

أسماء :: سامي احنا اتفقنا علي ايه ؟ ثم كمان شكلك وعيونك اللي مش نازلة من عليا باين اوي وكدة احمد ممكن يلاحظ حاجة وبيتي هيتخرب علي ايدك

انا :: اتعدلت وبصيت عليها وقولتلها. أسماء ممكن اسألك سؤال وتجوبيني بصراحة

أسماء :: اسأل وهجاوبك لو سؤال مفهوش احراج ليا

انا :: لا مفهوش احراج بس فضول مش اكتر

أسماء :: خلاص طالما مش محرج اسأل وانا هجاوبك بصراحة

انا :: أسماء هو احمد بيحبك ؟ يعني حاسة انة بيحبك بجد مش بيحب جسمك

أسماء :: احمد بيحبني يا سامي

انا :: انا بتكلم جد يا أسماء عارفة انتي لو مراتي مش هخلي حد يشوف حتة من جسمك لان جسمك ساعتها هيبقي مش من حق حد يشوفة غيري

أسماء :: طب مانت بتبص علي حاجة مش بتاعتك اهو

انا سكت شوية ومبقتش عارف ارد وبعدين قولتلها أسماء انا بحبك

أسماء :: انت مجنون علي فكرة ومش طبيعي بجد

انا :: طب انا راضي ذمتك حد يشوف الجمال ده وميتجننش

أسماء :: طب اسكت بقي علشان احمد جاي

🎬 اضغط على الزر لمشاهدة الفيديو بصوت وصورة:

▶️ 🎥 اضغط هنا لمشاهدة الفيديو 👉

بصيت لقيت احمد جاي وراح نايم علي الأرض وقال أسماء اعمليلي سندوتش اي حاجة انا ميت من الجوع وانا قولتلها وانا كمان ميت من الجوع طلعت العيش وعملت لينا شندوتشات فراخ بانيه وشيبسي اكلنا وشربنا وبعد ساعة من الراحة انا استأذنت اروح الغرفة بتاعتي علشان اخد دش وافرد جسمي علي السرير علشان تعبت ومشيت

روحت الغرفة ودخلت الحمام بتاع غرفتي فوجئت ان الحمام فيه شباك بيطل علي حمام غرفة أسماء اخدت حمامي وبعدين طفيت نور الحمام وخرجت ورميت نفسي علي السرير بعد شوية سمعت صوت أسماء وجوزها احمد وهما بيدخلوا غرفتهم الفضول اخدني ادخل الحمام اختلس النظر علي أسماء وهي بتستحمي وفعلا دخلت الحمام والنور سبتة مطفي زي ما هو علشان ماتخدش بالها مني وانا براقبها

شوية ودخلت أسماء تستحمي وقلعت ملط

جسمها اوووووووووف بجد بزاز مفيش احلي ولا اجمل من كدة حلمتها بارزة منتصبة بني فاتح جدا الحملة مش كبيرة صغننة البزاز مشدودين ومنفوخين مفهمش اي رهرطة السوة بتاعتها يدوب طالعة وكسها اه من كسها وحلوة كسها ابيض زي الحليب زنبورها طلع مابين الشفرات ومفيش في منطقة كسها اي شعر املس

نيجي بقي علي العشق بالنسبة ليا طيزها اوووف اووووف اووووف بجد

كبيرة .. مدورة ... بيضا ... مفيش اي سواد بين الفردتين حاجة تتاكل اكل

جريت جبت الموابيل بتاعي وفضلت اصورها وهي بتستحمي واخدت شوية صور زوم جودتهم عالية جدا كأنها بتستحمي قدامي ولان الموبايل بتاعي ايفون صورة كانت تحفة

زبي انتصب انتصاب كامل وبقي زية زي الحديد يعني ممكن يفوت في الحجر يعدي زي ما بيقولوا في المثل

روحت مصور زبي وهو واقف ومن كذا زاوية وبكذا منظر مثير

بعد شوية خرجت ودخل احمد جوزها وانا كمان خرجت من الحمام وروح باعت ليها رسالة علي المسانجر اني محتاج اكلمها بعد ما جوزها ينام

بعد دقيقتين جالي الرد انها هتكلمني وبتترجاني مبعتش رسايل تاني علشان جوزها ميخدش بالة وانة بعد ما ينام هي اللي هتكلمني بعتلها اني موافق بس لو مكلمتنيش تستحمل جناني

وبعد ساعتين من الأنتظار ما بين شوقي ولهفتي عليها جالي رسالة منها

أسماء ::سامي انت لسة صاحي

انا :: اه يا قلب سامي وعيونة لسة صاحي هو انا عارف انام بعد اللي شوفتة النهاردة

أسماء :: سامي ابوس ايدك حرام عليك اللي بتعملة فيا ده

انا :: انا بعمل ايه ؟ انا غصب عني مش قادر اشيلك من دماغي

أسماء :: يا سامي جوزي لو عرف بيتي هيتخرب

انا :: مين اللي هيعرفة بس ؟ انتي مش عارفة انتي بقيتي ايه بالنسبة ليا انتي بقيتي غالية اوي عليا وبصراحة مش قادر امنع نفسي عنك

أسماء :: طب واخرتها يا سامي

انا :: اخرتها حب وشوق وحنية

أسماء :: انت يا سامي مبتعرفش تتحكم في نفسك وبيكون باين عليك وانا خايفة من كدة

انا :: طب اعمل ايه منظر المايوه اللي كنتي لابساه خلي جسمي يقيد نار

أسماء :: يخرب بيتك انت جريئ اوووي

وبدءت امدح في جسمها واتغزل فيه والمح ان كسها كان منفوخ وان زبي كان هيخرج يرشق في نص كسها بس الكلام كان بالتلميحات وهي طبعا فهمت وابتدت تحس بالأثارة وتتقبل الكلام اللي بكتبة ولغاية ما قولتلها

انا :: أسماء تعرفي انة كان نفسة يدخل بيتة النهاردة

أسماء :: مين ده يا سامي

انا :: حبيبك اللي دخل المرة اللي فاتت فيكي

أسماء :: تقصد ال ال .......؟

انا :: اه اصلك جامدة اووووي وبتخليه علي طول واقف

أسماء :: ممممممممممم

انا :: ايه مكسوفة طب ايه رائيك هبعتلك صورتة دلوقت ؟

أسماء :: تبعت ايه يا مجنون لا متبعتش حاجة

روحت باعت صورة زبي '' شافتها .. مردتش بعت التانية ؛ شافتها .. مردتش بعت خمس صور لزبي من زويات مختلفة

وبعدين ابتديت اسخنها بكلام صريح من غير اي تلميحات وامدح بزازها وكسها وطيزها هي كانت بتشوف الرسايل ومش بترد

لغاية ما قولتلها

أسماء ممكن تردي عليا

أسماء :: هو انت خليت فيا أسماء يا سامي

انا :: ليه بس هو انا جيت جنبك

أسماء :: انت بوظتلي اعصابي بجد

انا :: طب ممكن اسألك سؤال

أسماء :: هو يوم الأسئلة ولا ايه

انا :: معلش حابب اعرف احساسك ورائيك بجد

أسماء :: اسأل يا سامي وانا هجاوبك

انا :: المرة اللي قابلتك فيها في شقتك ومارست الجنس معاكي حسيتي بمتعة ولا خوفك من ان جوزك يشوفنا منعك

أسماء :: مممممممممم طب ممكن السؤال ده اجاوب عليه بعدين

انا :: لسة مكسوفة مني

أسماء :: بصراحة محرجة ومكسوفة ولسة مش قادرة اتكلم معاك عادي زي مانت بتتكلم معايا كدة

انا :: لا انا بجد محتاج اعرف

أسماء :: لازم يعني يا سامي بجد مكسوفة

انا :: اه بجد لازم قولي بقي

Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام

أسماء :: بصراحة برغم انة كان في ظروف متسمحليش اني استمتع وكمان خوفي من ان جوزي يصحي ويشوفني كدة بس استمتعت بيه لانة كان تخين جوايا وماليني وانت كمان طريقتك واشتيقك لجسمي ده كان له مفعول قوي في اثارتي

انا :: يعني نفسك فيه تاني دلوقت ؟

أسماء :: مممممممم لا مش هجاوب بقي

انا :: لا بجد نفسك اكون جنبك دلوقت واحط زبي جواكي 

أسماء :: اه استريحت كدة ؟

انا :: بجد انا اسعد انسان في الدنيا دلوقت وانا كمان هموووت وانام معاكي جسمك كلة عايز اشبع منة

أسماء :: هو جسمي عجبك اوي يا سامي

انا :: عجبني بس ؟ ده جنني هوسني طير عقلي

طب انا هقفل دلوقت شكل احمد صحي

قفلت المحادثة وحطيت التليفون جنبي وزبي بيسيل لبن من شدة الأثارة بسبب المحادثة اللي دارت بينا وفضلت طول الليل عمال الف في الأوضة زي المجنون عايز انيك أسماء بأي طريقة ومر الوقت وأسماء مببعتتش اي رسايل وانا خوفت ابعتلها رسالة جوزها يكون صاحي و ياخد بالة

فضلت مستني لغاية ما يأست وعرفت انها خلاص مش هتتكلم روحت طفيت نور الأوضة ونمت لغاية الساعة 9 الصبح

دخلت الحمام غسلت وشي ولبست مايوه البحر وفضلت قاعد عالسرير شوية وبعدين مسكت تليفوني لقيتها سايبلي رسالة بتصبح عليا وبتتأسف انها معرفتش تكلمني تاني علشان احمد جوزها كان صحي

الرسالة دي كانت بمثابة رسالة اطمئنان وانها خلاصت سلمت نفسها ليا ومش هترجع تقولي مينفعش وغلط وعيب والكلام ده

🎬 اضغط على الزر لمشاهدة الفيديو بصوت وصورة:

▶️ 🎥 اضغط هنا لمشاهدة الفيديو 👉

خرجت وروحت عالبحر لقيتهم بيلعبو كورة هما وستات ورجالة الشركة ومروقين علي الاخر لعب وضحك وقعدت انا علي الكرسي وفضلت اتفرج علي طياز وبزاز الستات وهي بتجري وتنط وكان المنظر بصراحة مهيج جدا وكل شوية أسماء تبص عليا وتشوف عنيا رايحة فين واحمد شافني قالي ما تيجي يا سامي العب معانا

شاورت له لا انا كدة تمام وبعد شوية ومن غير ما حد ياخد بالة غمزت لأسماء واتمشيت علي البحر وكنت مستنيها تيجي ورايا بس يظهر انها معرفتش تخلع من جوزها او خافت انة يشوفها وهي جاية ورايا فضلت اتمشي جنب البحر وبعدين قعدت قدامة وسرحت معرفش قد ايه من الوقت اللي قعدتة ولقيت ايد من ورايا خبطت علي كتفي بصيت ورايا لقيتها أسماء وكسها المنفوخ قدلم عيني اللي كان الاندر داخل جواه والشفايف بتاعة مرسومة

قولتلها أسماء

أسماء :: قاعد لوحدك ليه

انا :: كنت مستنيكي تيجي ورايا

أسماء :: معلش معرفتش علشان جوزي عينة كانت عليا وعلشان ميخدش بالة فضلت اني ا افضل معاه بس بعد شوية قولتلة هتمشي شوية ،، واديني جتلك

انا :: من امبارح وانا حاسس اني هتجنن عليكي

أسماء :: بس بقي علشان انت متعرفش انت عملت فيا ايه

انا :: يعني كنتي عايزني زي ما كنت عايزك

أسماء :: انت شايف ايه

انا :: طب وبعدين انا هتجنن عليكي ومش قادر اصبر اكتر من كدة

أسماء :: وانا في ايدي ايه اعملة بس ياسامي

انا :: طب روحي انتي دلوقت علشان احمد ميقلقش عليكي وانا شوية كدة وهبقي معاكم

أسماء مشيت وراحت عند احمد ونزلوا المية وبعد شوية روحت انا كمان ونزلت المية معاهم وكان احمد مشغول بالعوم رايح جاي في المية وأسماء لوحدها في وسط المصيفين والاطفال والستات ابتديت اقرب عليها شوية شوية لغاية ما وصلت ليها وخليت ضهري في ضهرها وايدي تحت المية بتخطف لمسات وتحسيس علي طيزها

وصباعي بيلعب في نص طيزها وهي عينيها بتروح وبتيجي علي جوزها ابتديت الف بجسمي وزبي جاهز للمس طيزها وفعلا ابتديت المس طيز أسماء بزبي وشوية شوية اللمس بقي التصاق وزبي بقي غارز في نص طيزها وهي بتتحرك بحظر علشان تحس بزبي بين طيازها وكل ما اشوف احمد جوزها جاي ناحيتنا ابعد عنها واول ما يبعد بعيد ارجع الذق فيها واحط زبي في نص طيزها

طلعت زبي برة المايوه ولمستة في ايدها

اول ما حست بيه مسكتة وضغطت عليه وفضلت تدعك في زبي ولما خلاص حست انها مش قادرة وعايزة زبي كلة في كسها وقالتلي بقولك ايه اسبقني علي الأوضة بتاعتك ومهما اتأخرت استناني

فضلت شوية وبعدين احمد جه وقف معانا وقولت ل احمد انا هخرج اتمشي شوية علي الشط تيجي معايا قالي لا مش خارج من البحر البحر وحشني جدا ؛؛ أسماء ردت وقالت استني يا سامي معلش وصلني للغرفة معاك وبعد كدة اتمشي انت براحتك

احمد :: ايه هتروحي فين يا أسماء

أسماء :: حاسة نفسي مجهدة شوية عايزة اروح الغرفة اناملي ساعة

احمد :: طيب انا هاجي اوصلك ،،، روح انت يا سامي اتمشي براحتك وانا هوصل أسماء وبعد كدة ارجع

قولتلهم طيب زي ما تحبوا. وخرجت من البحر وبعدت عنهم بس كنت مراقبهم من بعيد لغاية ما احمد وصل أسماء ودخلوا غرفتهم دخلت انا غرفتي بسرعة وفضلت مستني احمد يمشي علي نار علشان أسماء تقدر تيجي

مفيش ربع ساعة لقيت رسالة جاتلي من أسماء انها جاية علشان افتح باب غرفتي

بالفعل فتحت الباب وبعتلها رسالة ان الباب مفتوح وتيجي بسرعة قبل ما حد يشوفها وهي داخلة عندي ،، مفيش لحظات وأسماء كانت عندي في الغرفة

اخيرا أسماء اجمل ست في الدنيا قدام عيني وجسمها ملكي اعمل كل اللي نفسي فيه معاه

وبدون ترتيب مني او منها قربنا من بعض في شوق ولهفة واجسامنا تشابكت وشفايفي اخدت شفايفها وانفاسنا اختلطت وبقينا جسدين في جسد واحد


Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام

ايدي التفت بين رقبتها وشفايفي بتمص شفايفها ورقبتها وزبي منتصب وداخل بين واركها نزلت بأيدي علي ضهرها حتي وصلت لطيزها فضلت احسس وافعص فيهم وبضغط زبي علي كسها وهي تحضني وتضغط جسمها في جسمي لفينا الاوضي واحنا في احضان بعض ؛؛ نيمتها علي السرير وطلعت بين رجليها فتحت رجليها ودخلت بينهم وبصباعي بقيت امشي علي كسها بكل رقة واقولها احلي مكان في الكون وادفئ مكان في الكون هو كسك يا أسماء ونزلت بشفايفي ابوس كسها من فوق الأندر وانفاسي تلامسه وهي بتتأوه تحتي شفايفي وبصوابعي مسكت الاندر وقلعتهولها

وظهرلي زنبورها المغري والمثير طلعت طرف لساني وفضلت الحسة من الشمال واليمين واخدتة بين شفايفي امصة وهي تتأوه اااااه ااااااااه اااااااااه حلووووو اوووي

وفتحت كسها اللي كان لونة من جوا وردي مائل للحمار ودخلت لساني جوا كسها اللي كان سخن وهي ماسكة شعري وبتشدة من كتر المتعة واهاتها بتطلع بسخونة تخلي زبي بيذيد في انتصابة اكتر واكتر

اااااااااه اااااااااااه كسي مووولع يا سااامي

عايزاك تنكني بزبك الجامد

قومت ومشيت زبي علي كسها وهي عمالة تقولي اااااه اااااه يا سامي حطة بقي جوا كسي عايزاه يملاني اااااه

حطيت راس زبي علي مقدمة كسها وبدءت في الضغط علية بوسطي شوية شوية زبي بيدخل بين شفارتها وجوا خرمها لغاية ما بقي زبي بالكامل جوا كسها وبدءت بالصعود والنزول بوسطي وزبي وبيحتك بجدار كسها

وهي اهاتها نار نار بتشتعل فيها وبتشعلني معاها

ااااااااااااه يا كسي اااااااااه يا كسي نيك يا سامي نيك اووووووي

Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام

بدءت في اسراع طريقة ادخال واخراج زبي في كسها وبزازها بتروح وتيجي مع جسمها واهاتنا مش بتهدي

طلبت مني اني احط زبي في كسها وهي مفلئسة

قامت وفلئست ( وضع الكلبة ) وقالتلي يلة يا سامي دخل زبك في كس حبيبتك أسماء

مسكتها من وسطها وشدتها عليا. ومسكت

زبي وحطيتة علي بداية فتحة كسها وبراحة وبشويش بدخل زبي جواها ... زبي كلة بقي جوة كسها. وابتديت انيكها براحة وهي تقولي بالراحة لا بالراحة لا عايزاك تنكني بعنف وبقوة عايزة زبك وهو بيرزع جوايا يوصل لزوري يا سامي

مسكتها من طيزها وبدءت ارزع زبي جواها بعنف وهي تصرخ اااااااااااااه ايوة كدة يا سامي هو ده النيك اللي عايزاه

فضلت انيكها وهي تصرخ وتقولي كمان لغاية ما قالتلي عايزة انا اللي اقعد علي زبك

نمت علي ضهري وهي جت فوقي وابتدت تقعد علي زبي مسكت زبي بأيدها وقفتة وابتدت تنشن فتحتة كسها علي راس زبي وبدءت تقعد براحة لغاية ما بقي زبي كلة جواه. وفصلت تقوم وتقعد تقوم وتقعد .. وتثبت مكانها وترجع لورا وتطلع لقدام وزبي كلة جوة كسها يجي اكتر من عشر دقايق لغاية ما حسيت اني خلاص هجبهم

قولتلها خلاص هجبهم قومي. قالتلي لا جبهم جوا كسي عايزة لبنك يغرق كسي وفضلت قاعدة علي زبي وتروح وتيجي بحركة دائرية لغاية ما زبي انفجر في كسها وغرقة لبن فضلت قاعدة علي زبي ونامت براسها علي صدري وبعد شوية قامت ونامت جنبي علي السرير وطلبت مني اولع ليها سيجارة

بصتلها بأستغراب وسألتها

انتي بتشربي سجاير يااسماء

أسماء :: اه بشرب فيها ايه

انا :: واحمد عارف

أسماء :: هههههههه احمد هو اللي معلمني شرب السجاير

انا :: طلعت سجارتين من العلبة وولعت ليها وليا

أسماء :: عارف يا سامي انا هقولك علي حاجة المفروض محدش يعرفها بس خلاص اللي حصل بينا ده شال اي حواجز بينا

انا :: حاجة ايه يا أسماء

أسماء :: انت فعلا سؤالك كان في محلة لم كنت مستغرب ان احمد مش بيغير عليا وانة بيحب جسمي بس


الي اللقاء في الجزء الرابع والمفاجئة والصدمة اللي هتقولها أسماء عن زوجها احمد ل سامي

انا وأسماء زوجة صديقي وجاري في نفس المنزل/ الجزء الاول / والجزء التاني 

اشترك في القناة
🔔 قصتنا اليوم غير!

🎬 شوفها كاملة بالصوت والصورة على قناتنا في يوتيوب

📺 شغّل القصة الآن
google-playkhamsatmostaqltradent