نا وحيد ل امي بس ابويا كان متجوز قبل امي خلف ولد اسمه عمرو وعمرو حاليا عندو 40 سنه مراتو اسمها امل عندها 38 سنه جسمها مليان بزازها وطيزها بس مفيش كرش جسمها كلو ملبن زي مابيقولو انا كنت شقي شوي مش شوي اكتر من شوي مشاكل بقي وحورات وبنات
![]() |
قصص سكس محارم مرات اخويا امل. |
اخويا عمرو مش بيحبني الحب الي هو بين الاخوه ليه مش عارف بس مكنش ف دماغي اصلا
انا امي كان معاها قرشين حلوين والبيت بتاعي
البيت ع 140 متر كبير ودورين
كنت دايما بروح اشوف اخويا كانت معملتو وحشه بس كنت بصراحه بروح عندو عشان اشوف مراتو وعبايتها البيتي الي بزازها وطيزها بيلعبو اودامي
وابنها احمد ف الجيش وعندها واد صغير 8 سنين وهيا كانت بتشوفني بتفرج ع جسمها وهيا تضحك لما ف يوم كنت قاعد معاهم ف البيت اخويا دخل الحمام ومراتو مشت ورا وانا ببص ع طيزها هيا بصتلي وقالتلي عينك بصوت واطي
بعد شويه رجعت وقالت مالك هتاكلني بعينك كده ياواد قولتلها ياريت عيني بس الي هتاكلك
قالتلي هو في حاجه تانيه قولتلها ايووه في
قالتلي ياقليل الادب
قولتلها انا اعرف ستات كتير بس انتي احلي واحده شوفتها لحد دلوقتي الوحيده الي هتجنن عليها قالتلي عيب انا مرات اخوك
قولتلها انا ورايا مشوار ولازم امشي حالا
بس تعرفي لو مكنتيش مرات اخويا كنت هاكلك حته حته قولتلها سلام ياقمر
ومشيت وقعدت ع القهوه كنت مستني مصلحه شغل مش حريم يعني
الصحاب اتجمعو وطلعنا مع بعض نشتري حشيش بالرخيص ونبيعو غالي للناس الي عايزه
واخويا كان عارف ان انا ببيع بس مش بايدي بعطي ناس تبيع لناس
انا بقي احمد 30 سنه اخدت دبلوم تجاره وطلعت خلصت جيشي وانا قاعد حاليا
خطبت مره وفكيت اهل البنت فكو الخطوبه مع ان ولاد الوسخه ماشفوش مني حاجه وحشه خالص وكنت ناوي ابطل فعلا القرف ده
بس خير
روحت البيت مرات اخويا عندها فيسبوك بتكلم منو قريبها وخويا كان بصمجي مش بيعرف يقراء ولا يكتب بيتفرج ع اليوتيوب بس معندوش فيس
كانت امل فاتحه لقيتها بعتالي رساله
بتقولي انت فين ياقليل الادب
قولتلها موجود تحت امر القمر ف اي وقت
قالتلي بطل بكش بقي احنا ممكن نروح راس البر الاسبوع الجاي عايز تاجي
قولتلها نهار اببض طبعا جاي
قالتلي هنقعد هناك اسبوع ف شقه واحمد ابني هينزل ع هنا وياجي هناك اخر يومين مع صحابو قولتلها اشطا جاي
قالتلي حساك فرحان
قولتلها اووي
قالتلي ليه فرحان كده
قولتلها بصراحه انا بفرح لما بشوفك هنا ف اي وقت تخيلي بقي لما تكوني ف الميه وتطلعي كده وهدومك كلها ميه قلبي هيحصلو ايه
قالتلي قلبك بردو
قولتلها كل حاجه عندي هتنبض بسرعه
قالتلي طول عمرك قليل الادب
قولتلها انا قليل الادب مع الجميل بس وانتي بصراحه تجنني اي حد مش عارف اخويا ليه مش عايز يخلف منك تاني
لو انا مكانو كنت كل سنتين هخليك تخلفي عيل
قالتلي ليه ارنبه
قولتلها واحلي ارنبه ف الدنيا بصراحه انتي تتاكلي اكل قالتلي طب اخلع بقي عشان اخوك ناوي ياكلني انهارده
قولتلها يابختو ياريتني كنت مكانو كنت هدوق كل حته ف جسمك بالساني سكتت شوي وقالتلي
بس ياوسخ
قولتلها نفسي اخد الفرصه بس وانا همتعك ومتع احلي جسم ف الدنيا ولحسو حته حته
قالتلي كلامك حلو ياواد ياخربيتك اقفل بقي
قولتلها اخويا بيحب يلحس جسمك بردو
قالتلي اخوك خمس دقايق وانتهينا وينام
قولتلها جربيني بس كده وانا همسك شفايفك اقطعها ضحكت وقالتلي شفايفي هههههه
قولتلها شفايفك الي بين رجلك هقطعهالك من الحس والمص شافت الكلام سكتت وقفلت نت
نمت وصحيت الساعه 2 بليل
قومت عملت شاي وبتفرج ع النت لقيت امل فاتحه بعتلها رساله بقولها هو القمر صاحي دلوقتي بيعمل ايه
شافت الرساله ومردتش علي
قولتلها هو القمر زعلان مني مقدرش ع زعلو ابدا
انا هاجي بكره اصلحك
قالتلي بكره رايحه عند اخويا
قولتلها اخيرا رديتي
قالتلي عشان انت قليل الادب
قولتلها اعمل ايه مش بقدر اخبي حاجه ف قلبي
وانتي بصراحه حلوه اووي وجسمك يجنن زي المهلبيه الي تتاكل حته حته
قالتلي هتكدب اخوك عايزني اخس عشان طخينه
قولتلها مش بيفهم اسمها ملبن مربربه مش طخينه هو بس مش بيفهم ف الجمال ده
تعرفي ان انا هعيش احلي ايام وانا ببصلك ف المصيف ده مش هشيل عيني من عليك ابدا
قالتلي الحريم هناك هيبقو كتير وعنيك مش هتبطل بص هنا وهناك
قولتلها انا ياما شوفت حريم بس عمري ماشوفت زيك ابدا
قالتلي انت ف الكلام ملكش حل
قولتلها اقولك حاجه وتجوبيني بصراحه
قالتلي قول بس بدون قله ادب
قولتلها الكلام مش بيحله الا لما يكون في قله ادب
قولتلها اتمتعي مع اخويا انهارده
سكتت شويه وقالت عادي مش فرقه
قولتلها يعني لا هو اخويا بيلحسلك تحت
قالتلي تحت فين
عرفت انها سخنت وعايزه تسمع مني اكتر
قولتلها بيلحس ف كسك يعني ولا بيدخلو ف كسك وخلاص
قالت لا بيدخلو وخلاص
قولتلها حرام الي زيك المفرود يتلحس كل حته في انتي لو تحت مني لازم الحس كسك وخرم طيزك وبزازك امصهم وبذات كسك ده لازم يتاكل
قالتلي ياخربيتك انت طلعت عيل وسخ
قولتلها حلمات بزازك لونها ايه
قالتلي وعايز تعرف ليه
قولتلها عشان اتخيل نفسي بمصهم وانا بنزل لبني دلوقتي
قالتلي كده غلط علفكره وهتتعب
📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!
اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!
🚀 اضغط هنا للانضمامقولتلها اعمل ايه مش بقدر استحمل وانا بتخيلك
قالتلي مش هقولك بردو
قولتلها هتاجي امتي من عند اخوك قالت بليل
قولتلها هجيلك بليل بس عندي طلب صغير
قالت ايه
قولتلها مدام مش هتقوليلي لونهم ايه
عايزك بكره تلبسي عبايه بنفس لونه كسك
قالتلي مش عرفه هفكر وشوف
قولتلها اجي اقعد معاك شويه قالتلي لا متشكره
قولتلها لبسه ايه دلوقتي قالتلي قميص نوم
قولتلها تحتو ايه
قالتلي مفيش تحتو اي حاجه
قولتلها ايه رايك اجيلك ودخل ف كسك بتاعي يريحك قالتلي مش بقولك مش سهل انا هقفل سلام وهيا قفلت نت
وانا فضلت سهران للصبح وصحيت ع العصر
طلعت قعدت ع القهوه لحد المغرب
وطلعت عند اخويا كلمني ع المصيف
والباب خبط فتحت وكانت امل والواد
بصتلها وقولتلها وشك وولا وش القمر
دخلت وانا ببص عليها وبعد شويه قالت اعملكم شاي وهيا جووه ف المطبخ
طلعت بالشاي ونهار ابيض لبسه عبايه

وبصالي وانا اتجننت وعدلت ف قعدتي
وقربت مني وخويا ف ضهرها وهيا بصالي وانا عضيت ع شفايفي قولتلها متشكرين وبايدي اليمين من غير ماجوزها ياخد بالو مسكت ايديها حسست
عليها وهيا سكته هيا رجعت ومشت
لقيتها بعتالي رساله بتقولي كنت هتفضحنا ازاي
قولتلها مش واخد بالو
سيبك انتي بس تعرفي ان انا بحب الون الزهري اوووي وانتي لازم اكلك حته حته وهيا ساكته بتقراء بس ف الكلام قولت ازود ف كلامي بقي
لقيتها بعتالي رساله بتقولي كنت هتفضحنا ازاي
قولتلها مش واخد بالو
سيبك انتي بس تعرفي ان انا بحب الون الزهري اوووي وانتي لازم اكلك حته حته وهيا ساكته بتقراء بس ف الكلام قولت ازود ف كلامي بقي
قولتلها كان نفسي امسك بزازك اوووي
ولو جوزك مكنش هنا كنت قلعتك هدومك ونزلت ع كسك هاكلو ودخل لساني ف كسك ومص شفايف كسك ودخل زوبري كلو ف كسك
وهيا ساكته ولا بتقول ولا كلمه
قولتلها تعالي خودي الكوبايه عندي ليكي مفاجاءه
جوزك مش واخد بالو تعالي بسرعه
انا مسكت المخده ومستنيها
قالتلي ف رساله تعالي دخل الكوبايه وقول الي انت عايزو البت نامت
قولتلها مش هعرف اقوم تعالي وانتي هتعرفي قالتلي ثواني انا بصيت ع اخويا مركز ف تلفونو
وانا طلعت زوبري من البنطلون الترنج وكان وقف لاخر حوالي 19 سنتي وسمر
والمخده مخبيها خالص عشان تشوفو لازم تقرب اوي هيا قربت اخدت الكوبايه من جنب جوزها
وقربت عندي اول ماقربت مني شيلت المخده من ع زوبري وهيا شافتو وبصتلي وقالتلي بتعمل ايه
قولتلها مش قادر عايزك تمصيه
هيا خدت الكوبايه ومشت وانا قولت ل اخويا عايز اروح الحمام ي ام احمد عايز ادخل الحمام قالتلي تعالي محدش جووه
بيت اخويا اوضه الجلوس بره وفي باب تدخل منو هتلاقي المطبخ وبعدو الحمام واوضتين النوم
انا دخلت جوه ولقيتها ف المطبخ دخلت وراها قالتلي بتعمل ايه هتفضحنا
طلعت زوبري قولتلها انزلي مصي زوبري بسرعه قبل ماجوزك ياجي هيا كانت مرعوبه وانا
مسكت بزازها بايدي الاتنين افعص فيهم وهيا مش عرفه تعلي صوتها وانا بقفش فيهم وحشرت زوبري ع كسها من فوق العبايه
وهيا ساكته لفيت وشها النحيه التانيه
وهيا ساكته لفيت وشها النحيه التانيه
وحشرت زوبري من ع العبايه وبقفش ف بزازها
ولما لقيتها زعلت وبتعيط لبست هدومي وبوستها من شفايفها بوسه خفيفه وقولتلها خلاص ماتزعليش انا اسف انا همشي ومش هتشوفي وشي تاني وطلعت بره وزوبري كان نام
وقولت ل اخويا انا مروح
روحت وفتحت نت كانت فاتحه ومش عايز ابعتلها رساله لقيتها بعتتلي رساله قالتلي عبدو انت صاحي قولتلها ايوه قالتلي ليه عملت كده
قولتلها بصراحه مش قادر امسك نفسي
انا قولتلك ان انتي جميله اووي وانا مقدرتش امسك نفسي معاك
قالتلي انا كنت خايفه اخوك يدخل علينا يقتلنا
قولتلها ايه رايك تاجي عندي
قالتلي لا مينفعش
قولتلها عمرو بكره رايح الشغل انا هجيلك بدري والبنت ف المدرسه
قالتلي لا قولتلها مش هعمل حاجه هبوسك بس اكتر من كده لا
قالتلي لو عملت حاجه هصوت ولم الناس
قولتلها ماشي
قولتلها بتاعي عجبك انبارح
قالت هو كبير ليه كده
قولتلها بتاعي الكبر ولا بتاع جوزك
قالت لا انت
قولتلها انتي بتعرفي تمصي
قالت لا مش بعرف قولتلها مش عاوزه تتعلمي
قالت اخوك مش بيحب كده
قولتلها تجربي ع بتاعي انا وتمصيه
قالت لا بتاعك كبير
قولتلها مش تدخليه كلو لنصو بس بس احس بالسانك ع زوبري وانتي بتمصي
قالتلي انت عرفت كل ده منين
قولتلها انا نمت مع ستات قبل كده
قالتلي كبار قولتلها في واحده 50 سنه واتنين ف ال30
قالتلي ومين احسن بقي
قولتلها بصراحه كلهم مكنش جسمهم عجبني بس دول الموجودين انما انتي هموت عليكي
وانا واثق انك هتبقي احلي منهم كلهم
قالتلي يعني انت خبره بقي
قولتلها انا خبره ونفسي اطلع خبرتي عليكي وتجربيني وقتها واقسم هخليكي تعيشي احلي ايام حياتك كلها وانتي تحت مني
قالتلي انت جربت مع حد قبل كده من ورا
قولتلها ايووه مره انتي جربتي قبل كده من ورا
قالتلي مره واحده بس قبل الجواز
اخوك كان عايز يفتحني بس انا رفضت وبعدين هو دخلو من ورا ولما اتجوزنا رفض انه يدخلو تاني من ورا
قولتلها انا هدخلو فيكي من ورا تاني
قالتلي لا بتاعك كبير وهيعورني
قولتلها ماتخفيش هدخلو براحه بكريم
قالتلي هتاجي امتي بكره
قولتلها وقت مايخرجو رني عليه
قالتلي حاضر
قولتلها هتنامي قالت ايووه
قولت ليه طب ينفع توريني صوره لبزازك هموت وشوفها
قالتلي بلاش احسن اخوك يصحا
قولتلها اطلعي بره ووريهم ليه ع السريع قالتلي ثواني وطلعت بره
![]() |
قصص سكس محارم مرات اخويا امل |
بعتتلي الصوره زي دي
قولتلها ياخربي ايه الجمال ده
قالتلي حلوه قولتلها اووووي
عشان خطري عايز اشوفك وانتي بتحطي الحلمه ف بوق
قولتلها ياخربي ايه الجمال ده
قالتلي حلوه قولتلها اووووي
عشان خطري عايز اشوفك وانتي بتحطي الحلمه ف بوق
![]() |
قصص سكس محارم مرات اخويا امل. |
قولتلها ااااااه مش قادر نفسي انيكك دلوقتي
قالتلي هتنكني فين قولتلها ع سرير جوزك
قالتلي هستناك بكره
قولتلها وريني وحيات ابوك كسك انا تعبان حتي اريح نفسي للصبح
قالتلي هتنكني فين قولتلها ع سرير جوزك
قالتلي هستناك بكره
قولتلها وريني وحيات ابوك كسك انا تعبان حتي اريح نفسي للصبح
قالتلي مش عرفه ماشيه وراك ليه ولا اقولك خليها لبكره وتشوف كل حاجه بس من غير لمس
قولتلها ماشي وقفلت النت وانا طول اليل مش جيلي نوم فضلت صاحي الساعه بقي 7 ونص
الصبح طلعت ع بيتها برن عليها كان مقفول
لسه دداخل الشارع اخويا عمرو كان رايح الشغل استنيت لما مشي وانا خبطت ع البوابه فتحت
لسه دداخل الشارع اخويا عمرو كان رايح الشغل استنيت لما مشي وانا خبطت ع البوابه فتحت
وكانت لبسه عبايه بيتي زهري وشعرها سايب
دخلت وقفلت الباب قالتلي البت هنا اصبر لما تمشي قولتلها هيا فين قالتلي ف اوضتها
دخلت وقفلت الباب قالتلي البت هنا اصبر لما تمشي قولتلها هيا فين قالتلي ف اوضتها
قولتلها خلاص دخليني اوضتك لما تخرج
اخدتني ف اوضتها وانا هجمت عليها ونيمتها ع السرير ونمت فوقها وهيا كانت ع بطنها وانا راكب ع طيزها وفضلت انيكها من فوق الهدوم
وقولتلها انا مش قادر تعالي مصي زوبري
قالتلي اصبر لما تمشي البت
قولتلها الاول الباب مقفول يلا
انا وقفت ع الارض وهيا نزلت ع ركبتها فضلت تحسس ع زوبري وطلعتو ومسكتو وبتقولي كبير اوووي ادخلو ازاي ده
قولتلو دخلي نصو راحت مسكتو ودخلت راسو
وفضلت تحرك لسانها عليه وانا مغمض عيني
وماسك شعرها وهيا دخلتو لنصو ومصها
قالتلي نام ع السرير
نمت ع السرير وهيا مسكت زوبري ودخلتو ف بوقها تمص في
![]() |
قصص سكس محارم مرات اخويا امل. |
وتلف لسانها ع زوبري وتمص راسو ولسانها ع راس زوبري بتلف وفضلت تمص ف زوبري وانا ف دنيا تانيه من مصها والواد بيقولها ياماما
قالتلو اصبر طلعالك اهو
قالتلو اصبر طلعالك اهو
فضلت تمص ف زوبري اوووي وتضربلي عشره وراس زوبري ف بوقها وتقولي نزل ف بوقي خليني ابلع لبنك ع الصبح وحشني البن اوووي
نزل يلا عشان تنكني ف كسي تنيك مراات اخوك ف كسها وانا نايم ومش داري بالدنيا خالص وهيا مسكه زوبري زي المكنه مص وتضربلي عشره
وهيا تمص زوبري اووي تقولي اول مره امص زوبر
معرفش ان مص الزوبر حلو كده
وانا مستحملتش روحت منزل لبني ف بوقها
![]() |
قصص سكس محارم مرات اخويا امل. |
![]() |
قصص سكس محارم مرات اخويا امل. |
طلعت ل ابنها وانا شايف طيزها بتقلب من العبايه
وانا نايم ع ضهري وسمعت صوت بره
سمعت كويس كان اخويا عمرو
انا كنت هموت من الخضه اخدت هدومي وشبشي وستخبيت تحت السرير
وبعدها بثواني اخويا دخل الاوضه ونام ع السرير وقالها مفيش شغل انهارده صاحب البيت مجبش الرمل اخويا صنيعي سيراميك
ومراتو دخلت الاوضه وكنت شايف رجليها بترتعش قالها تعالي وانتي حلوه كده
ووقفه واخدها ف حضنو وقالها الواد مشي قالتلو ايوه قالها اقلعي العبايه دي وقلعت وهو
نيمها ع بطنها ع السرير وهو وقف ع الارض ونزل بنطلونو ودخل زوبرو ف كسها وفضل ينيك فيها عده حوالي 6 دقايق وسمعت صوتو اااه اااه وراح منزل ع طيزها وهيا فضلت نايمه زي ماهيا وانا تحت السرير من غير ولا نفس
سمعت تلفونو بيرن
الو ايوه ايوه حاضر هاجي اشوف الدنيا وقولك هنحتاج ايه
دلوقتي مينفعش العصر
اااه خلاص هلبس واجي علطول سلام
وقفل وقالها جبيلي العبايه ف شقه هروح اشوفها
ولبس هدومو وانا سمعت صوت البوابه بتتقفل
طلعت من تحت وكنت عريان وزوبري كان وقف
اول مادخلت امل قالتلي البس وطلع علطول
قولتلها البس ايه ونزلت ع ركبي
وفتحت رجليها ونزلت مص ف كسها
![]() |
قصص سكس محارم مرات اخويا امل. |
اول مره حد يلحس كسي ياعبدو اااه
وانا كنت مستعجل قبل ماخويا ياجي روحت دخلت صباعي ف كسها وانا بلحس
![]() |
قصص سكس محارم مرات اخويا امل. |
وهيا بقت تهز وسطا وتقولي ااااه تجنن اوووي.
ااااه ااااه الحس اوووي عض كسي بسنانك
وانا بقرص بشفايفي ع كسها
وانا بقرص بشفايفي ع كسها
وهيا مسكت دماغي وتقولي اااااه ااااااه مش قدره نيك اوووي وانا بقيتوادخل صباعي طالع داخل اوووي وهيا مسكت دماغي وبقت تحكها ف كسها جامد لدرجه ان منخيري بقت تدخل كسها روحت عضيتها بسناني براحه وهيا اااااااااه براحه سنانك
وانا بقيت ادعك ف كسها جامد
قالتلي اااااه هنزل هنزل انا وقفت ونزلت فيها بوس وماسك زوبري بايدي ودعكو ف كسها وهيا بقت تحك كسها علي زوبري وحضنتني جامد ونزلت ع زوبري عسلها كلو وكان سخن اووي
فضلت تحك كسها ع زوبري
راحت نايمه ع السرير وقالت انا تعبت اوووي مش قدره انت عملت فيا ايه
نمت جنبها وقولتلها عايزه تركبي ع زوبري
قالتلي اخوك ممكن ياجي ف اي وقت قولتلها يعني مش هينفع انيكك انهارده قالت كفايه كده بعدين نكمل اخوك ممكن ياجي
قولتلها خلاص بس هدخل زوبري ف كسك مره واحده بس وبعدين همشي
قالتلي ماشي بسرررعه
انا وقفت مابين رجليها ومسكت زوبري فضلت احك راسو ف كسها وقالتلي يلا بقي كده هتتعبني
روحت مدخل زوبري ف كسها لنصو هيا ااااااه ااااه وانا بقولها حلو زوبري قالتلي ايوووه اوووي وراحت مسكت طيزي وشدتني عليها وزوبري كلو دخل ف كسها وهيا ااااااااااه ااااه كل ده دخل ف كسي وانا مصدقت بقيت انيكها اووووي
وهيا اااااه ااااه كفايه كفايه خلاص اوعي كفايه وانا مش عايز اقوم من عليها
![]() |
قصص سكس محارم مرات اخويا امل. |
وزوبري كلو كان عسل من كسها وهيا تقولي ااااه زوبرك يجنن ياعبدو بس كفايه اخوك زمانو جاي قولتلها خلاص قربت انزل اهووو
قالتلي نزل بره ماتنزلش ف كسي وانا بنيك فيها جامد وهيا ااااااه ياخربيت زوبرك كبير اووووي كفايه انا تعبت وانا بقولها تحبي انيكك ف طيزك
قالتلي مش دلوقتي نزل يلا بسرعه وانا بنيك فيها جامد ومش عارف انزل لبني
فضلت انيك حوالي 15 دقيقه وهيا تقولي ااااه كسي وجعني حرام عليك ااااه براحه وانا بنيك اوووي وبقولها مش قدر يا امل هنزل هنزل
قالتلي بره كسي نزل بره فضلت انيك اوووي وقبل مانزل خرجت زوبري ونزلت ع كسها كل لبني ونمت عليها من التعب وهيا تقولي ااااه اول مره اتناك كده واول مره احس بطعم النيك كده
انت مش طبيعي زوبرك ده فشخني
قولتلها انا لسه عايز انيكك بس عشان اخويا لو رجع هخلع انا بس اعملي حسابك هنتفق ع ميعاد وتاجي عندي ف البيت وتقضي معايا ليله عشان ادخل زوبري هنا وحطيت ايدي ع خرم طيزها
دخلت صباعي قالتلي كفايه بقي قوم يلا وقفت وهيا قالتلي اصبر مسكت زوبري مسحتو من البن ودخلتو ف بوقها تنضفو وقالت يلا قوم البس ومشي لبست ومشيت وهيا نايمه فاتحه رجليها وكسها متغرق لبن وفضلت تدعك في
انا روحت وكلمتها فيس
قولتلها لبستي قالتلي لسه زي منا بدعك ف كسي لبنك غرقني انت عملت فيا ايه ياخربيتك زوبرك ده مش قدره انساه حسا ان لسه ف كسي
قولتلها ماتعرفيش تاجي عندي انهارده
نص ساعه بس قولي ل جوزك رايحه عند اخويا او صحبتي قالتلي انت ماشبعتش قولتلها لا لسه
كل مافكر ف طيزك زوبري يشد اكتر قالتلي نفسك تفتحها قولتلها اوووي
قالتلي هشوف كده هكلمو وقولو ان انا رايحه عند صباح وهجيلك
قولتلها تمام انا زوبري وقف صاروخ
قالتلي كسي حسا انه بقي واسع اووي
قولتلها المهم عجبك زوبري
قالتلي اووووي كان نفسي واخوك بينكني كنت تطلع تنكني معاه ف طيزي اوووي
قولتلها اااااه ياشرموطه شوفي زوبري وقف ازاي
صورت زوبري كان اسمر شوي وطويل
قالتلي زوبرك كبير اوي ويجنن
قولتلها عايز انيكك ع السرير بتاعك وخويا نايم
قالتلي ياخربيتك عايز تفضحنا
قولتلها هنعطيه منوم ونيكك جنبو تخيلي المو
قف هيبقي عامل ازاي وانتي بتتناكي من اخو جوزك وجوزك جنبك ع السرير حتي هخليك تركبو ع زوبرو وانا هدخل زوبري ف طيزك زي مابتحلمي
قالتلي ياخربيتك ااااه فضلت تدعك كسها لحد مانزلت وبقت تنهج
قولتلها روحتي فين
قالتلي انا نزلت من كلامك ياخربيتك كلامك بيجنني كسي مبقاش قادر
قولتلها بكره بليل هاجي عندكم وجيبلك حبايه منوم شديده تعطيه ل عمرو ف الشاي وهو يشرب وهيدخل ينام ولما ابنك ينام ندخل ع سريرك
قالتلي هشوف الاول
قولتلها هتعرفي تاجي دلوقتي
قالت لا مش قدره اتحرك
قولتلها خلاص بكره بقي
قالتلي بكره الجمعه هنطلع المصيف ياموكوس قولتلها اااه احا خلاص انهارده بقي
قالتلي هتوديني ف داهيه
قولتلها ابدا انا همتعك وهخلي كسك يبقي زي الحنفيه ينزل عسل لما يتعب
قالتلي اول مره احس ان انا عايزه اتناك اووي كده
قولتلها انتي شرموطه وكنتي عايزه حد بس يخرج البوه الي جواك وانا خرجتها
قالتلي انا كنت محرومه من النيك
كنت مفكره ان الجواز بيدخلو ف كسها وبينزل فيها وخلاص انت بقي غيرت كل حاجه بنسبالي
قولتلها وحيات امك انا زوبري ماقادر
ايه رايك اجيلك ونيكك دلوقتي قالت لا انا لبست اساسا وخوك كلمني وجاي ف الطريق
قولتلها ماشي ياملبن
قالتلي انا هقفل بقي عشان اقوم اطبخ ولسه هتشطف وغسل الهدوم
قولتلها خلاص ماشي ياقمر سلام
قفلت معاعا وانا بفكر ف حوار الحبايه ده
كلمت واحد صحبي قولتلو معاك حبوب منوم اسطا قالي لا يازميلي
قالي ليه قولتلو في واحده كده رايح ليها بس جوزها ف البيت عايزو ينام
قالي انا معايا حبايه لو اخدها هينيك مراتو اودامك وهو مش حاسس باي حاجه حبايه جامده اووي ف الجنس
قولتلو اوعي تكون غلط
قالي عيب يازميلي انا هعطيك المغشوش بردو
وقبلتو العصر اخدتها منو
وكلمت امل وعرفتها كانت رفضه بس قولتلها اعطيه ليه وهو هيعمل الي يعملو بقي
قالتلي يستر قولتلها هتبقي ليله العمر زوبرين ف كسك وطيزك هتتفشخي انهارده
قالت ياخربيتك بقيت بهيج من كلامك اوووي
قولتلها انهارده بقي بعد ماتعطيلو الحبايه عايزك تتميصي علي وتلبسي لبس مغري شوي
قالتلي حاضر لما نشوف اخرتها ايه
قولتلها وقت ما ابنك ينام كلميني اجي
وقفلت معاها وطلعت اتغديت سمك ف المطعم وظبطت نفسي وكنا الساعه 9 رنت عليه قالتلي الواد نام من نص ساعه
قولتلها جيلك اهووو
📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!
اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!
🚀 اضغط هنا للانضماماخدت توك توك ووصلت وقعدت مع اخويا قالي بكره هنطلع الساعه 10 بنهار
قولتلو تمام انا مجهز كل حاجه وعطيتو 500جنيه قولتلو خلي دول معاك عشان السكن والاكل
قالي عيب يابني كده قولتلو لا عشان مكونش محروج منك وقولت ل امل اعملي شاي
دخلت تعمل الشاي وانا كنت قاعد مع اخويا قولتلو ايه رايك ف دول وريتو شويه حرريم بحلق فيهم
وقعد يبصلهم جامد قولتلو اتفرج ع مدخل الحمام
هو مسك الفون وانا دخلت المطبخ عند امل حضنتها من ورا وزوبري بين طيزها وقفش بزازها قولتلها هسخنو بىه اهووو عشان عايزو ينيكك اودامي من الهيجان انتي بس البسي عبايه ضيقه اووي ع جسمك قالتلي حاضر واخدتها ف بوسه
وطلعت رجعت ل عمرو وزوبر كان وقف
قولتلو شكلهم عجبوك
قالي انت تعرف الست دي منين
قولتلو اعرفها نمت معاها قبل كده
قالي ياخربيتك تعرف دي مين
قولتلو اعرف اسمها بس معرفش من عايله مين
قالي دي اخت صحبي سعيد اكبر مني ب5 سنين
قولتلو ايوه تمام قالي معاك صور تانيه ليها قولتلو لا بس ممكن اخليك تركبها لو عايز
بصلي وقالي محدش هيعرف قولتلها هيا ذات نفسها مش هتعرف مين بينيكها انا هجبهالك عندي وخبي عنيها بحاجه وانت تنيكها برحتك
قالي يعني الدنيا امان
قولتلو امان الامان عيب
امل دخلت بالشاي عطتني الشاي بتاعي وعمرو اخد الشاي وبقي بيشرب في بسرعه
وهو لاحظ ان مراتو لبسه عبايه ضيقه اووي ع جسمها لدرجه ان حلمات بزها واضحه
قالها انتي لبسه كده ليه يا امل
قالتلو هو في حد غريب ده اخوك
ده انا لو عريانه هو يغطيني وانا ضحكت براحه
وخويا بداء يعرق وكان بيحاول يداري زوبرو
وانا مسكت تلفوني وبعتلها رساله
قولتلها انا هدخل جووه وانتي اقعدي جنبو ومسكي زوبرو ولعبي في بصتلي وبتهز ف دماغها بالموافقه انا دخلت جوه وهيا قعدت جنب جوزها
وراحت مسكه زوبرو قالتلو مالك ياحبيبي بتاعك وقف ليه كده وقالها مش عارف
انا دخلت عليهم وهيا لسه ايديها ع زوبر وهو بيحاول يشيلها وهيا لسه مسكه زوبرو
قولتلو انا كلمت الي قولتلك عليه هو موافق
وفرح اووي ان انت الي هتكون موجود
امل قالتلي هو مين ده انا علطول قولتلها دي واحده جوزك عايز ينام معاها
هيا قالتلو ايه بجد ياعمرو
عمرو بصلي قولتلها ايووه
قالتلي خلاص هو حر بس ينام معاها هنا تحت عيني وانا شايف عمرو باصص لمراتو
وهيا قالتلو الي يريحك ياحبيبي ويبسط يريحني كمان وهيا مسكه زوبرو جامد
قالها مش زعلانه قالتلو لا طبعا المهم رحتك وتبسط كده
انا قولتلو انا هقولك ع حاجه بقي عشان ماتكسفناش اودامها عشان هيا فرحت اووي لما عرفت ان انت الي هتنام معاها
اول حاجه هيا بتحب تمص الزوبر اوووي
امل بصتلو وبصتلي وقالتلي بس هو مش بيحب كده بيقرف قولتلها لا لازم يتمص زوبرو ارن عليها اقولها مش دلوقتي احسن تاجي ونقولها بيقرف
عمرو اخويا كلو عرق ووشو احمر حسيت انه مولع قولتلها جربي معاه كده
مراتو علطول نزلت البنطلون وطلعت زوبرو كان حوالي 12 سنتي ومش طخين اووي
وفضلت تلعب في زوبرو وقولتلها دخليه ف بوق يا امل وهيا دخلت راسو ف بوقها
قالها الواد ممكن يصحا تعالي ندخل جوه الاوضه دخلنا جوه الاوضه كلنا
وهو وقف ع الارض ومراتو نزلت علطول مص ف زوبرو وهو بصصلي وانا قولتلو لازم اطمن انك بقيت تمام عشان لما تاجي تكون انت تمام وتشرفنا
وهو مسك دماغ مراتو وبقي ينيك ف بوقها وهيا كانت مبسوطه اوووي ولما نام ع ضهرو ع السرير
ورجليها ع الارض امل كانت مش عايزه تسيب زوبرو ونزلت في مص تاني وطيزها بقت ف وشي
انا خرجت زوبري وبقيت امشيه علي طيزها من ورا ودخلو مابين طيزها ونيمو ع طيزها وسمعت
صوت عمرو بيقول اااه ااااااه وعرفت انه نزل لبنو وامل بلعتهم كلهم وقولتلو تمام اوي كده زي مانت وانتي ارفعي عبايتك وقفت ورفعت عبايتها لنص وكانت لبسه بنطلون للركبه خفيف
خالص قولتلها اقلعي قلعتو علطول وطيزها ف وشي وكانت لبست كلوت انا مسكتو بايدي وقلعتو ليها وبشم ف طيزعا وانا بقلعو ليها وخويا باصص ليه ونزلت ليه الكلوت وقولتلها
اطلعي وخلي وشك نحيت زوبرو وعطيلو كسك هيا عملت الي قولتلها عليه 69
انا طلعت عند وش اخويا قولتلو الحس بالسانك قالي بقرف قولتلو لا دي نرمين بتحب يتلحس كسها اوووي دي بتنزل كتير ع وش الواحد
انا طلعت عند وش اخويا قولتلو الحس بالسانك قالي بقرف قولتلو لا دي نرمين بتحب يتلحس كسها اوووي دي بتنزل كتير ع وش الواحد
قالي مش عارف الحس ازاي
قولتلو طلع لسانك وحركو ع كس مراتك وبقي يحركو ع كسها قولتلو شوف كده خليت امل تقوم من عليه قولتلو انا هعلمك ازاي
نمت ع ضهري وقولت ل امل تاخد نفس الوضع وانا بقول ل خويا شوف كويس عشان تعرف تمتع نرمين دي اول ماقولتلها ان انت فرحت اوووي
هو كل ماقولو كده يتهبل اكتر قولتلو قرب مني عشان تشوف وقرب
وانا مسكت امل من طيزها وحطيت لساني ع كسها ونسيت اخويا خالص نزلت مص ف كسها ودخلت لساني ف كسها وبقيت اضرب ع طيزها
وهيا لقيتها بتطلع زوبري من البنطلون وتمص في وتدخلو للاخر وتخرجو تاني وانا بلحس كسها
لقيتها نزلت عسلها ع وشي بصراحه فوقت من الي كنت في قولت ل امل خليني اقوم وقفت وعمرو شايف زوبري مليان ميه من مص مراتو
قولتلو مراتك بتمص حلو اوووي حرام تحرم زوبرك من مصها يلا انزل الحس زي ماشوفت هو نام وقعد يلحس كسها وانا غسلت وشي
ورجعت وزوبري وقف لسه وامل بتمص زو
بر جوزها ومسكت ايديها وبقت تدعك ف زوبري وانا وقف خرجت زوبر جوزها ودخلت زوبري ف بوقها
وهيا تبلعو للاخر وتخرجو تاني وتبدل مابين زوبري وزوبر جوزها قولتلها تعرفي تدخليهم مع بعض لقيتها مسكت زوبر جوزها دخلت ف بوقها وفتحت بوقها للاخر كانها بتقولي دخل وانا
وهيا تبلعو للاخر وتخرجو تاني وتبدل مابين زوبري وزوبر جوزها قولتلها تعرفي تدخليهم مع بعض لقيتها مسكت زوبر جوزها دخلت ف بوقها وفتحت بوقها للاخر كانها بتقولي دخل وانا
زوبري دخلت راسو ف بوقها من الجنب وهيا ررجعت بدماغها قالت لا هتخنق وانا دخلت زوبري ف بوقها وهيا فضلت تمص في جامد وانا نزلت البنطلون بتاعي وقولتلها يلا عشان احقق حلمك قالت يلا قولت ل عمرو الحس اوووي ياعمرو
📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!
اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!
🚀 اضغط هنا للانضماموقفت جنبو وهو بيلحس وزوبري وقف دخلت صباعي ف كسها وفضلت انيكها وهيا اااااااه ااااااه كمان كمان نكوني اوووي نيكو كسي وانا بنيك كسها اوووي وهيا مستحملتش راحت نزلت ع
وش عمرو قولت ل عمرو طعمو حلو اوووي ابلع منو شويه هو قالي لا بقرف قولتلو مينفعش
تقول ل نرمين بقرف هتسيبك وتمشي
لقيتو طلع لسانو ع كس مراتو وبقي يدوق طعم كسها وبعد دقيقه لقيتو بيلحس كسها اووووي قولتلو تخيل ده كس نرمين وهيا بتقولك ابلع عسلي وهو بقي يلحس ف كسها لما نضفو خالص
قولتلو كده تمام يلا بقي اخر حاجه بتحب نيك الطيز قالي لا قولتلها دي نرمين طيزها كبيره وبتحب تتناك من طيزها اوووي
وانا عايزك تدوق طعم الطيز عشان احدد مع نرمين معاد تعرف تمتعها في وهتنيكها هنا اودام مراتك
يلا تعالي خليت عمرو ينام ع ضهرو ه السرير وقولت ل امل تركب فوق وتدخل زوبرو ف طيزها وهيا ركبت عليه ومسكت زوبرو وحطتو ع خرم طيزها وقعدت عليه ودخل علطول وهيا ااااااه
لقيتو طلع لسانو ع كس مراتو وبقي يدوق طعم كسها وبعد دقيقه لقيتو بيلحس كسها اووووي قولتلو تخيل ده كس نرمين وهيا بتقولك ابلع عسلي وهو بقي يلحس ف كسها لما نضفو خالص
قولتلو كده تمام يلا بقي اخر حاجه بتحب نيك الطيز قالي لا قولتلها دي نرمين طيزها كبيره وبتحب تتناك من طيزها اوووي
وانا عايزك تدوق طعم الطيز عشان احدد مع نرمين معاد تعرف تمتعها في وهتنيكها هنا اودام مراتك
يلا تعالي خليت عمرو ينام ع ضهرو ه السرير وقولت ل امل تركب فوق وتدخل زوبرو ف طيزها وهيا ركبت عليه ومسكت زوبرو وحطتو ع خرم طيزها وقعدت عليه ودخل علطول وهيا ااااااه
اااه ياطيزي وهو ماسك طيزها وقعدت تنط عليه وانا وقف ف وشها وهيا مغمضه عنيها
طلعت مابين رجلي اخويا ومراتو بتنط ع زوبرو وهو ماسك وسطها بايدو روحت مسكت بزازها
طلعت مابين رجلي اخويا ومراتو بتنط ع زوبرو وهو ماسك وسطها بايدو روحت مسكت بزازها
العب فيهم وهيا بصتلي وقولتلها جهزه عملتلي بدماغها ايوووه هيا وقفت ع ركبها وزوبر جوزها لسه ف طيزها وانا دخلت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه اااااااه وهيا بقت مش عرفه
تنط انا بقيت اخرج زوبري ودخلو وكذالك عمرو
وهيا وقفه ع ركبتها اااااه اااااه وانا بنيك فيها جااامد وزوبري بيحك ف زوبر اخويا
وانا بنيك امل قالتلي اخوك نزل لبنو ف طيزي
وهيا وقفه ع ركبتها اااااه اااااه وانا بنيك فيها جااامد وزوبري بيحك ف زوبر اخويا
وانا بنيك امل قالتلي اخوك نزل لبنو ف طيزي
قولتلها عايزك تلفي وشك وتاخديه ف حضني بس زوبرو يكون ع كسك قالتلي حاضر خرجت زوبري
وهيا لفت وشها وطيزها بقت ف وشي هيا نامت عليه وبدات تبوس في شفايفو
وتقولو مبسوط ياحبيبي
قالها اووي نيك الطيز حلو اوووي
قالتلو وانا اتمتعت اوووي زوبرك يجنن
وانا قعدت احسس ع طيز امل
وفتحت طيزها وخرم طيزها بقي وسع عن الاول شويه مسكت زوبري ودخلت راس زوبري دخلت علطول وهيا قالت اااااه وهيا بتبوس في
قالتلو اخوك دخل زوبرو ف طيزي اااااه ونزلت في بوس وهيا كان بيبوس فيها وانا بنيك جامد ف طيزها وزوبر اخويا وقف انا مسكتو ودخلتو ف كس مراتوو ومراتو ااااااه اااااااه مش قدره
زوبرين فيا اااااه وانا وقفتها ع زوبر جوزها ومسكت بزازها الاتنين بفعص فيهم جامد وبقولها سخني جوزك اووي قوليلو اخوك بينكني ف طيزي اي كلام من ده قالتلي انا مش قدره احساس جامد اوووي زوبرين فيا وانت ماسك بزازي كده
روحت مدخل زوبري للاخر ف طيزخا وقفشت بزازها جامد قولتلها مش اخر مره هنيكك مع جوزك بس انتي تسمعي كلامي وانا همتعك
روحت نيمتها تاني ع جوزها وهيا نزلت بوس في وقعدت تقولو زوبر اخوك كبير اووي ياعمرو ااااه طيزي اتفشخت وعمرو بقي بينيك اكتر وهيا تقولو احلي يوم ف حياتي انهارده ياعمرو
زوبرين بينكوني والاتنين اخوات وانا لوحدي ااااه
نكوني اوووي نيكني ياعبدو نزل ف طيزي
وانا بنيكها اوووي وخويا بينيك ف كسها ولما اخويا قالها هنزل هنزل قالتلو نزل ف كسي
وهو كان بينزل ف كسها وانا بنيك ف طيزها وهو نزل ف كسها وزوبرو خرج وكان نايم
وانا علطول خرجت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها وفضلت انيك وكنت عايز انزل بسرعه ف كسها وفعلا بعد دقيقه كنت نزلت لبني كلو ف كسها ونمت فوقها ولبني خرج كلو ع زوبر جوزها انا وقفت وهيا نايمه ع جوزها
وقولتلها نضفي زوبر جوزك
رجعت لورا فضلت تلحس البن وانا ادعك ف كسها عشان تنزل وهيا كانت نضفت زوبر جوزها خالص
وانا بدعك اوووي لحد ماهيا نزلت عسلها ع السرير ونامت جنب جوزها ع ضهرها وانا لبست هدومي وقولت ل عمىو انا همشي وبكره هجيلك بدري
شورلي بدماغو وقولت ل امل مبروك ياعروسه
جوزك نزل في كسك ممكن تحبلي ف اي وقت
راحت حضنت جوزها وقالت انا نفسي اخلف بنت وعمرو معندوش مانع صح ياعمرو
قالها الي انتي عايزه ياحبيبتي
قولت ل عمرو لما نرجع من المصيف هكلم نرمين تجيلك هنا وتخدها وتعيش معاها احلي ليله
وانا هقعد مع القمر دي بره لما تخلص وروحت مقرب منها وبوستها من شفايفها جامد
ومصيت بزها وقولتلو يابختك ب امل
امل قالتلي نام معانا انهارده
قولتلها عشان هدومي قالت بكره اطلع جيلها بدري قولتلها احسن عمرو يزعل قالي بيتك ومطرحك
قالي عايزك ف حاجه بره تعالي لبس عبايه وخرجت معاه بره وقالي اوعي الي حصل انهارده حد يعرفو قولتلو هو انا اهبل انت اخويا وشرف مراتك من شرفي تعالي بس هخليك تكلم نرمين
رنيت عليها ردت وقالتلي انا لوحدي ف الشقه جوزي مسافر يومين وراجع
قولتلها اخويا عايز يكلمك هيا قالتلي اعطهوني وهو كلمها وطلع فوق السطح
وانا دخلت ل امل وهيا نايمه قزحت عليها وقولتلها انبسطي قالتلي اووي قولتلها وانا بنزل ف كسك احساس جميل اوووي قالتلي انا كسي اتمله لبن منك واخدتني ف بوسه طويله
وعمرو نزل شافني ببوس مراتو
قالي امسك تلفونك اهو قومت واخدت تلفوني وعمرو قال ل امل اعملي كوبيتين شاي
قعدنا ع السرير وانا بقلع البنطلون والتشيرت بقيت بالبوكسر والفانله بس قولتلو مش بعرف انام غير كده قالي برحتك فضلت اتكلم معاه عن نرمين
وقولتلو عايز تشوف بزاز نرمين قالي ياريت
قولتلو دقيقه رنيت عليها وقولتلها تبعت ع الواتس بزازها وبعد ثواني بعتت صوره لبزازها
قولتلو هيا نااار الي بينيكها مش بيعوز يقوم من عليها خالص وكسها الحمر كل ماتنيك في يحمر
اكتر عايزك تاخد حبايه فياجرا عشان نرمين دي نار مولعه عشان تعرف تسد معاها
انت نزلت 3 مرات مع مراتك الي متعود عليها امال دي لازم تطول معاها لو تسمع كلامي
انت نزلت 3 مرات مع مراتك الي متعود عليها امال دي لازم تطول معاها لو تسمع كلامي
وجبلك سجاره حشيش تشربها وتخدلك حبايه هتفضل تنيك فيها طول اليل قالي بجد
قولتلو ايوه السجاره مش هتخليك تفكر فيها والحبايه هتطول معاك قالي خلاص تمام
قولتلو ايوه السجاره مش هتخليك تفكر فيها والحبايه هتطول معاك قالي خلاص تمام
قولتلها اشطا اتفقنا
وامل دخلت بصنيه الشاي ولبسه قميص نوم نص صدرها طالع وبزازها كبيره
حطت الشاي ع السرير وطلعت جنبنا قالت اشربو الشاي قولتلها مفيش لبن قالت لا
قولتلها امال كل ده ايه ومسكت بزها جامد وقولتلها مش ده لبن
قالتلي ده مش لبن للشاي
قولتلها امال ل ايه قالت لبن للمص بس روحت مسكتها من الحلمه وقولتلها انا وعمرو لما نخلص الشاي هنمص فيهم للصبح لحد ماتنزلي كل لبنك بس مش من صدرك من كسك
قالتلي اشربو بس الشاي عشان مايقعش ع السرير
شربنا الشاي وهيا قاعده ورا جوزها مستخبيه في
واحنا بنضحك خلصنا الشاي
وغمزت ل عمرو ونطيت فوقها وهيا تضحك وانا بحاول اطلع بزازها وهيا تقولو الحقني ياعمرو وتضحك كل ماممسك بزازها تبعد ايدي روحت بايدي الاتنين مسكت ايديها وحطيتها ورا دماغها
وقعدت احك زوبري علي كسها من فوق البوكسر
هيا مكنتش لبسه كلوت تحت القميص
فضلت احك زوبري ع كسها وقولتلها كده اتكتفتي قالتلي بردو مش هتعرف
لقيت جوزها خرج بزازها الاتنين بره وضحكت
ونزلت ع بزها الشمال مص وبوسطي عمال احك زوبري ف كسها لقيتها فتحت رجليها وزوبري نام ع كسها بالظبط وسيبت ايديها وقولت ل عمرو تعالي مص بز القمر دي معايا انا نايم فوقها
وهو نايم ع جنبو وواخد بز يمص في وانا بمص ف البز التاني وهيا حضناني بدرعتها جامد وانا نازل مص في بزها وخويا بردو عمال يمص ف بزها وانا عمال احرك زوبري ع كسها هيا لفت
رجليها ع وسطي وبقت تحرك ف وسطي عشان احك زوبري ف كسها وانا حاسس ان زوبري نام جوه كسها كسها مبطرخ لقيتها مسكت دماغي ونزلت ع شفايفي بوس وانا ببوسها جامد
وقالتلي ف ودني عايزك تدخل زوبرك ف كسي
انا نزلت فيها بوس تاني ونزلت مص ف بزها وحلماتها ومديت ايدي نزلت البوكسر وزوبري بقي ع كسها هيا بقت تهز بايديها وسطي عشان يدخل ف كسها وانا كنت عايز اهيجها اووي
انا نزلت فيها بوس تاني ونزلت مص ف بزها وحلماتها ومديت ايدي نزلت البوكسر وزوبري بقي ع كسها هيا بقت تهز بايديها وسطي عشان يدخل ف كسها وانا كنت عايز اهيجها اووي
بس بصراحه مقدرتش رجعت وسطي لورا وزوبري دخلتو براحه ف كسها لحد لما دخلتو للاخر
وبقيت انيكها براحه خالص مش عايز جوزها يحس عشان كنت عايز انزل ف كسها
فضلت امص بزها وجوزها ماسك بزها كانو مصاصه وعمال يمص وانا عمال امص بزها وهيا قالتلي بوسني بوسني وانا نزلت ع شفايفها بوس وهيا مسكه في جامد وتقولي نكني اوووي
دخلو وخرجو قولتلها عايز انزل ف كسك كنت بكلمها ف ودنها بصوت واطي انا فضلت انيكها براحه وبوسها فضلت كده وكنت بشوف اخويا بيمص بزها كانو اول مره يمص بز واحده
انا كنت مش قادر خلاص ولقيت نفسي بنزل ف كس امل وهيا قعدت تبوس فيا ولبني خرج من كسها وزوبري طلع نايم لبست بوكسري نمت جنبها وايدي الشمال ف كسها بنيكها بيه وهيا اااه
وانا بدخل صباعي لحد ماهيا نزلت عسلها ونمنا جنب بعض من التعب صحيت ع الساعه 3 بليل كان كلو نايم والنور منور الاوضه واخويا كان نايم عريان ومراتو كانت قالعه القميص انا
حسست علي كسها كان في لبن ناشف قعدت ادعك ف كسها هيا صحيت قالتلي سبني انام جسمي متكسر
قولتلها هو ناكك بعد مانمت
قالت اااه وكان عارف انك نكتني ونزلتو ف كسي وده هيجو اووي ولما نمت فتح كسي وبقي يلحس فيا ودخلو ف كسي ونكني زي مانكتني بالظبط
وقعدت يقولي زوبر اخويا عجبك ياكسمك
قولتلها هو ناكك بعد مانمت
قالت اااه وكان عارف انك نكتني ونزلتو ف كسي وده هيجو اووي ولما نمت فتح كسي وبقي يلحس فيا ودخلو ف كسي ونكني زي مانكتني بالظبط
وقعدت يقولي زوبر اخويا عجبك ياكسمك
نزل ف كسك يامتناكه هتخلفي هيبقي ابن مين
فضل يتكلم لحد مانزل لبنو ف كسي وقالي اول مره احس بطعم النيك كده قالتلو وانا كمان ونمنا
قولتلها اممم الواد الي هتخلفيه هيبقي ابني
قالتلي وانا عايزه كدا واخدت بوسه وقالت نام بقي انا تعبانه منك انت بذات بهدلتني
ضحكت ونمت وانا بمص ف بزها
صحيت الصبح الساعه 8 كان محدش جنبي لقيت امل جايه تصحيني بتقولي عبدو قوم يلا روح جيب هدومك عشان ساعه وهنمشي ولبس حاجه انا قفله الباب عليك من بره
وقفت ولبست هدومي طلعت بره سالتها فين عمرو قالتلي راح يشتري حاجات هو والواد
قولتلها وسيبني معاك كده لوحدنا
ضحكت وقالت يعني هتعمل ايه اكتر من الي عملتو حضنتها من ورا وقولتلها حضنك ده يجنن اي حد قولتلها اعملي حسابك لازم انيكك ف البحر قالتلي وانا عمله حسابي ع كده عايزه اجرب
اي حاجه كنت محرومه منها اخدت شفايفها ف بوسه قالتلي روح يلا جيب هدومك وتعالي قولتلها هسلم ع حبيبي الاول قالتلي ازاي رفعتلها العبايه ونزلت بتطلونها وكسها كان احمر من كتر النيك انبارح قولتلها كسك احمر موت
قالت من الي شافو انبارح روحت بوست كسها ولحستو قالتلي كفايه انا مش قدره هتعب كده
ولبست وانا مشيت علطول روحت جيبت الشنطه فيها فلوس وطقمين وطقم للبحر
كانت الساعه 9 اخويا رن قالي يلا
روحت عندهم عربيه كانت وقفه
قولتلو انت جايب عربيه من دي ليه قالي هو الراجل وخدنا ببلاش هنتامر كمان عليه
قولتلو اي حاجه بقي وخلاص
شاهد الفيديو الان 👇👇