Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشتراك الان واستمتع باحدث القصص الجنسية المسموعة 🚀🔥

اضغط هنا للانضمام
random
أخبار ساخنة

قصص سكس المدرس الخصوصي و طالب الثانوية الي وصلني بطيزه وكس امه

الصفحة الرئيسية
منذ سنة او اكثر قليلا كنت اعمل مدرسا في احد المدارس لطلاب الثانوية العامة في احد المحافظات وكان لدي عدد من الطلاب ممن يرغبون في دروس خصوصية ورغم رفضي الدائم لهذه الفكرة الا انني قررت ان ابدا في عمل دروس خصوصية لطلاب معينين

قصص جنسية : المدرس الخصوصي
قصص سكس المدرس الخصوصي و طالب الثانوية الي وصلني بطيزه وكس امه.



كان لدي طالب اسمه حسام كان ولدا ذات خلق وخجول جدا ودائما ما التفتت فأجده منصتا لي وكان دايما ينظر اليا داخل الحصة ولكن عند سؤاله في الدروس لم يكن يعرف الاجابات


في يوم من الايام زارته والدته في المدرسة وطلبت التحدث معي فتوجهت اليها وانا اعلم جيدا انها تشكو من مستوي ابنها , فطلبت مني درسا خصوصي في المنزل حتي يتحسن مستوي ابنها وبعد محايلات كثيرة وافقت علي اعطاء درس خصوصي لحسام في منزله مع طلبي منهم ان يكون الامر سريا لاني مش بدي دروس


في اليوم المتفق عليه ذهبت مع حسام بعد المدرسة وكان وجه حسام سعيدا جدا وكأن ولده قد عاد من السفر الطويل ولم اكن اعرف سر سعادته حتي الان, وصلنا الي مكان بيتهم في عمارة فخمة في احد الاحياء الراقية, وكانت والدته تنتظرنا خلف الباب


ام حسام: اهلا بحضرتك يا استاذ هشام

المدرس : اهلا يافندم



دخلت وتوجهت الي غرفة حسام فوجدت ترابيزة وكرسيين وكل شئ مهيئ للدرس وحسام جلس مستعدا للدرس ومر اليوم ولم يكن هناك اي شئ غير طبيعي



في الموعد التالي كان حسام غائبا عن المدرسة بحجة المرض وتحدثت اليا والدته حتي احضر لبيتهم , ذهبت وكان حساب يرتدي شورت قصير وتي شيرت نصف كم , جلس حسام كعادته سعيدا وبدأنا الدرس ودخلت امه كالعادة بعصير ثم خرجت واغلقت من خلفها الباب , وحسام لم ينزل عينه عني طوال الوقت كلما نظرت اليه اجده ينظر بانتباه وغير منتبه للدرس



مالك ياحسام بتبصلي كده ليه؟

مفيش يا استاذ هشام عادي

طيب ركز يابني

حاضر مركز اهو

ياد ركز في الدرس انت مركز فين

ههههههههههه

بتضحك ؟ هههههههه

استاذ هشام ايه رأيك في الشورت دا ينفع انزل بيه عادي ولا قصير

قام حسام ورفع التيشيرت ليريني الشورت



هشام: لا قصير ياحسام وضيق كمان انت لابسه ازاي دا يابني اصلا شكله غريب

حسام : انا بحب الحاجة تكون مقاسي مش بحب الحجات الواسعه, اصلا دا مش بتاعي ههههههههههههه

هشام : امال بتاع مين يابني

حسام: بتاع ماما يا مستر

هشام : ههههههههههههههههه يخربيت عقلك لابس شورت حريمي

حسام : وايه يعني انا استأذنت ماما ووافقت انا شايف شكله حلو عليا اكتر من ماما صح؟

هشام : انا مشوفتوش علي مامتك هعرف منين؟

حسام : طب شوف اهو "وشد الشورت داخل فلقت طيزه البيضاء الناعمه الخالية من اي شعر"

هشام : صراحة يجنن عليك ياحسام بس اكيد علي مامتك برضه حلو

حسام : اكيد بس انا التوتة بتاعتيي اكبر ولا ماما يامستر؟

هشام : هههههههههه مخدتش بالي من مامتك صراحة

حسام : طب بص يامستر انا هنده ماما تجيبلي الترابيزة الصغيرة من تحت السرير ولما توطي بص عليها وانا هوطي جمبها وشوف مين احلي

هشام : ياواد عيب كده انت مجنون؟

حسام : عادي يا مستر انا بحبك زي بابا ومش هزعل لو بصيت علي ماما

هشام : خلاص براحتك انا مالي

نده حسام علي امه وطلب منها الترابيزة الصغيرة  فسارعت امه برفع مرتبة السرير لاخراج الترابية وقد انحنت والتصق بها الجلباب البيتي الخفيف لتظهر معالم طيزها الكبيرة الناعمة وهو بجوارها يرتدي الشورت الضيق القصير

 الذي نزل حتي ظهرت نصف طيزها , وكانت الترابيزة اسفل أشياء ثقيلة فطلب مني حسام مساعدتهم , فوقفت بينه وبين امه احاول رفع المرتبة لاعلي , ليستغل حسام الفرصة ويحاول ان يلامس طيزه لزبي عدة مرات وأثناء محاولاته كان يدفعني بدون قصد ناحية طيز امه , واخرجت الترابيزة بعد محاولات لشدها


Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام



خرجت ام حسام من الغرفة وهي تحاول تجنب النظر الي عيني, وحسام يسلط نظره علي زبي الذي نجح في إيقاظه

حسام: ها ايه رأيك بقي يامستر طيزي احلي ولا طيز ماما هههههههههههههه ؟!

هشام : يخربيتك ايه الكلام دا ياولا ازاي بتتكلم عن امك كده؟

حسام : يامستر انا بعتبرك بابا يعني عادي نتكلم براحتنا .. قلي بقي بجد مين احلي

هشام : انت احلي ياسافل انت كنت منزل الشورت كله ههههههه

حسام : لا مش كله استني

وانزل حسام الشورت بكامله ومال الي الامام ليظهر كامل طيزه امامي

هشام : يخربيت عقلك يامجنون حد يعمل كده

حسام : انا بحبك يامستر اووووي من زمان وكان نفسي من زمان تديني دروس في البيت وتشوفني في البيت ونكون اصحاب وتبقي مكان بابا الي سافر ومش بيجي غير كل كام سنة مرة

هشام : ماشي ياحبيبي من النهاردة هتكون زي ابني

ملأت الفرحة وجه حسام وارتمي في احضاني

حسام : طب ممكن اطلب منك طلب يا مستر

هشام : اتفضل

حسام : ممكن اخد الدرس وانا قاعد علي رجلك؟ ممكن؟

هشام : ماشي

قعد حسام علي رجلي ومال علي الترابيزة وكل شوية يقرب من زبي وابعده حتي استطاع ان يجلس عليه وفي منتصف طيزه وقد نزل شورت امه الي منتصفها وفضل يدعك بطيزه في زبي

هشام : انت بتعمل ايه

حسام : انا بحبك اوي يامستر وكان نفسي اوي المسه " ومسك زبي بايده"

هشام : انت هتوديني في داهية امك لو دخلت لقيتك بالمنظر دا هتوديني في داهية

قام حسام وقفل باب الغرفة بالمفتاح ورجع قلع الشورت لنهايته وقلع التيشيرت ونزل تحت رجلي يترجاني اقبله ومرفضش الي هو عايزة وباس رجلي بكل قوته وطلع لحد ما وصل لزبي واخرجه من البنطلون وفضل يمص فيه

هشام : طيب بص هسيبك بس تمصه لكن مش هعمل اكتر من كده!!

حسام : طب ارجوك بايدك بس المس طيزي

وفضل حسام يمص في زبي ويزق طيزه علي ايدي لحد ما دخلت صباعي في خرم طيزه الي فوجئت بانه واسع جدا ولما سألته قالي انه كان بيشوف امه بتكلم بباه في الكامير ومعاها زبر صناعي بتدخله في كسها وفي خرم طيزها وانه

 من وقتها بقي يسرقه وينيك نفسه لحد ما وسع خرمه , وكان بيشوف فيديوهات لشواذ بيعملوا كده , ولكن عمره ما عمل كده مع اي حد ابدا غيري


Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام


اترجاني حسام اجيب لبني في بؤه وأنه نفسه يدوق لبني وفضل يمص لحد ما جبت في بؤها والمفاجاه انه منزلش ولا نقطه من بقه وبلعه كله , هنا خلصنا وانا خرجت بعد ما هديت شوية ومامة حسام كانت قاعده بره وسألتني عن مستوي حسامك وهل بيتقدم ولا محتاج حصص اضافيه

هشام : لا حسام تمام بقي اشطر كتير من الاول

ام حسام : طيب ممكن بكرة حضرتك تديله حصه بعد المدرسة لاني حاسه انه بقي يحب اليوم الي بتيجي فيه

هشام : حاضر من عيني

في اليوم التالي خلصنا مدرسة بدري شويتين ورجعت مع حسام بيتهم, وحسام مرضيش يخبط وفتح الباب بمفتاحه وكان عايز يخض امه وطلب مني اصور الخضة بتليفوني, ودخلنا وكانت المفاجأة ان امه خارجه من الحمام ملط ولسه بتلف الفوطة علي لحمها الابيض




امه فضلت متنحه ومش عارفه تعمل ايه ويدوب دارت بزازها بالفوطة وجريت وطيازها بتتهز زي الجيلي علي اوضت نومها وحسام عمال يضحك ومرمي في الارض من الضحك علي امه الي اتخضت

بصوت عالي من الداخل حساااااااااااااااااااااااام

ايوة ياماما جاي

ايه الي انت عملته دا ازاي تعمل كده انت مجنون المستر شافني ملط

وايه يعني ياماما مستر هشام امين جدا وانا بحبه زي بابا ومش ممكن يقول لحد ابدا

انت متأكد ياحسام ابوك ممكن يطلقني لو عرف حاجة زي دي

متخافيش ياماما انا عارف مستر هشام كويس واا بعتبره زي بابا بالظبط

ماشي ياحبيب ماما روح بقي لحد ما اجي اعتذرله علي الموقف دا

هههههههههههه

بتضحك علي ايه ياحسام

اصل انا كنت طلبت منه يصورني وانا بخضك قبل ما افتح الباب

يالهووووووووووووووي يعني صورني وانا ملط

اااااااه يامام وزمانه بيتفرج عليكي ههههههههههههه

يالهوي عليك ايه ياواد انت دا انت كنت بتغير عليا لو حد بصلي في الشارع ازاي مبسوط كده

مستر هشام غير اي حد انا بحبه جدا جدا

طيب روح لحد ما البس واجيلك (كانت لابسه قميص بيتي بنص كم ومن غير ****)

حسام : لا ياماما تعالي كده

ام حسام : انت مجنون ياحسام ايه الجنان دا بس اسكت وراحت لابسه الاسدال

حسام: وايه يعني مهو شاف كل حاجة ومصور كل حاجة حتي

مجنوووووووووووون ياواد ياحسام ههههههههههه

ودخلت ام حسام وحسام الي غرفة حسام وانا قاعد في مكان الدرس واول ما شفتني ابتسمت بخجل وقالت انا اسفه بجد علي الموقف دا مش عارفه حسام اتجنن ولا ايه ؟!

هشام : ولا يهمك حسام بيعتبرني واحد اهل البيت فكان عادي بالنسباله اني ادخل من غير ما يخبط رغم اني حذرته كتير ولكن هو اصر

ام حسام : طب ممكن تمسح الفيديو لو سمحت

حسام : ليه ياماما دا فيديو جميل وشكلك مخضوضه ارجوكي ياماما بلاش تمسحيه و"عيط حسام "

ام حسام : طب خلاص خلاص متعيطش متمسحوش يامستر بس ارجوك محدش يشوفه

هشام : اكيد طبعا من غير ما تقولي .. انا بس الي هشوفه ههههههههههههههه

ام حسام : طب معلش ممكن توريني الفيديو

مسكت ام حسام تليفوني وشافت الفيديو وشافت وهي بتجري وطيازها وبزازها بتترج وبتقول يانهار اسود دا كله باين ياحسام لازم امسحه وشكلي وحش جدا

هشام : وحش ايه لا طبعا دا انتي قمر

حسام يرجع يعيط تاني ويترجاها متمسحوش

ياواد انا جسمي كله باين

وايه يعني مستر هشام دا انا بعتبره بابا وانتي كنتي بتكلمي بابا عريانه عادي

ياولد اسكت بتقول ايه انت شوفتني ازاي كده يالهوي

هشام : خلاص بقي متزعليش حسام وانا زي ما هو قلك مش غريب يعني اكيد مش هضركم انا بعتبر حسام ابني ومش ممكن اضر امه

ام حسام : بس انت شوفت جسمي كله عريان وكمان مصوره دا مصيبة دي

حسام : وايه يعني عادي مستر هشام دا بابا التاني

ام حسام: خلاص طيب ابدأو الدرس ونتكلم بعدين

خرجت ورجعت بالعصير ووشها في الارض ومكنتش لبست برا ولا اندر ف بزازها بتترج من الاسدال وباينه اوي  ومقدرتش امنع نفسي اني ابص عليها فقمت اخد من ايديها العصير وايدي جت علي ايدها وحسام باصصلنا ومبسوط

 اوي من قربي من امه, الي خرجت جري علي اوضتها وفضلت ابص علي طيزها وهي بتجري, لقيت ايد حسام بتمسك زبي الي وقف علي امه وبسرعه نزل يفتح السوسته ويمص زبي بكل قوة ويدخله في زوره لابعد حد


Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام


مسكت راس حسام وفضلت ازق زبي جوه حلقه اكتر وهو بيمص بمنتهي المتعه والدلع وبيحاول بايده يقلع ويعري طيزه ويبعبص نفسه بصوابعه واخد ورا واحد لحد ما دخل صوابع من ايده في خرم طيزه وقام فجأة ووطي علي

 السرير وفتح طيزه الاتنين ومسك موبايلي وطلب مني افتح فيديو امه وهي ملط وانيكه وانا بتفرج عليه

هشام: ااااااااااااااااخخ يخربيت امك

حسام: امي عجبتك اوي كده ؟ ايه اكتر حاجة عجبتك

هشام: كلها علي بعضها تجنن طيازها وبزازها ونضافة كسها

حسام: اححححححححححححح طب يالا بص اهي طيز ماما قدامك يالا دخل زبك في طيز ماما اهو ماما عايزة زبك

هشام: خخخخخخخخخخخخخخخ يالهوي علي امك الشرموطة

حسام: نيك ماما يامستر نيك طيز ماما

هشام: زبي علي خرم طيز حسام الي بله من ريقه وجهزة لدخول زبي وفي ثانية كان زبي جوه بدون جهد ولا تعب وفضل زبي يدخل ويطلع ويضرب في طيز حسام وهو بيضرب في طيزه بايده ويترجاني اضرب طيزه

حسام: اضرب طيز ماما اضربها اووووووووووووووي نيك ماما نيييييييييييييييييييك احححححححححححح بص ماما شوف بزاز ماما يامستر

وكل ما ابص للفيديو واشوف لحم امه انيك اعنف ويفضل هو يتلوااااااااا تحت زبي

حسام: نيك اوي يامستر هات في طيزي هات في طيز ماما ااااااااااااااااااه نيك كمان

هشام: بنيك كس امك ياحسام بنيك لحم امك اللبوة .. امك من اليوم شرموطتي متناكتي

حسام: هات يامستر طيز ماما وجعتها هات لبنك في طيزها ارجوووووووووووووووك

هشام: هجيب اهووووووووووووو اااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه وجبت في طيز حسام وانا متخيل انها كس امك الي كان من شوية قدام عيني

حسام: يالهوي يامستر دا انت زوبرك يجنن احلي كتير من الصناعي هههههههههههههه

هشام: اسكت بقي انا مش عارف انا عملت كده ازاي ؟

حسام: انت مكنتش شايفني اصلا انت كنت شايف ماما وبس ههههههههههه

هشام: صراحة ايوة فعلا امك صورتها مش عايزة تروح من بالي

حسام: بزاز ماما عجبتك اوي كده

هشام: كلها عجبتني يا حسام .. انا عايز ادخل الحمام

حسام: طيب اتفضل

ووصلني الحمام .. خلصت وطلعت كانت امه بره وكنا خلاص خلصنا الدرس وهمشي وكان حسام بيترجي مامته اني اجي بكرة كمان وكل يوم بعد المدرسة, وفعلا مامته طلبت مني اجي بكرة بعد المدرسة, وسألتني عن الفيديو هعمل فيه ايه؟

قلتلها ابنك مش عايزني امسحه لو عايزاني امسحه انا موافق

حسام: لا لا لا متمسحوش ارجوك يامستر وكان هيعيط تاني

ام حسام : خلاص خليله الفيديو مش عارفه عايزة يفضل معاك ليه المجنون دا

هشام : مهو مش مع حد غريب هههههههههههه متخافيش مش هتفرج عليه تاني "غير خمسين مرة بس"

ام حسام : ايه خمسين مرة

هشام : بهزر

حسام : ههههههههههه براحتك يامستر افترج براحتك

ام حسام : كمان ياوسخ عايزة يشوف مامتك ويتفرج عليها

حسام : حبيبي هشام مسموحلة اي حاجة هو الوحيد ف الدنيا الي ممكن استأمنه عليكي

ام حسام : للدرجة دي بيحبك

هشام : عقبال مامته كمان ههههههههه

ام حسام : ههههههههههههه ماشي يامستر بدام ابني حبيبي بيحبك فكلنا هنحبك طبعا, بس ارجوك حافظ علي الفيديو دا اوعي حد غيرك يشوفه تبقي فضيحه وخراب بيتنا وبلاش انت كمان تشوفني وانا كده انا اصلا مكسوفه اووووووووووووي من الفيديو دا

هشام : متخافيش طبعا ,, مش قنا انا مش غريب بقي

حسام : بس ياماما بقي شوفه براحتك يامستر ملكش دعوة بيها

هشام : اشوف ايه بقي؟ انا تعبت كفاية اوي كده ههههههههههههههه

ام حسام : يالهوي عليك

حسام : ههههههههههه منا شايف اهو وشاور علي زوبري

ام حسام : حسام عيب كده بعنف

هشام : سيبيه هو واخد عليا

حسام راح جري مس زبي وقال لمامته شوفتي ياماما عملتي في المستر ايه ههههههههههههه

ام حسام بكسوف شديد يالهوووووووووووي عليك انت اتجننت خلاص اسكت انا اسفه يامستر معرفش ماله النهاردة اتجنن ولا ايه

هشام : سيبية براحته

ام حسام : نعم؟

حسام : اهو قالك سيبيه ومش زهلان اهو هلعب براحتي في زب المستر ههههههههههههههه


Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام


في وسط تعجب ام حسام من جرأة حسام وكلامع الي مكنتش تعرف انه يعرف الالفاظ دي ولا يعرف ينطقها , مسك حسام زبي وبيحاول يدخل ايده من جوه الهدومقدام امه الي عماله تقله بطل الي بتعمله دا عيب واسكت وكانت فاكراه بيهزر



هشام : خلاص بقي ياحسام متكسفش مامتك اكترمن كده , انا كمان همشي علشان عندي مواعيد كنير وبكره هاجي نكمل درس اليوم

حسام: امرك يامستر زي ما تحب بس حاول تداري الحجات دي وانت ماشي في الشارع وشاور علي زبي

ضحكت وبصيت لام حسام الي شفايفها ابيضت من الهيجان



هشام : يالا سلام بقي

حسام: بحضن جامد سلام ياحبيبي , سلمي علي المستر ياماما بوسيه بقي

ام حسام : اسكت بقي ياحسام بطل قلة ادب

ومشيت ومفيش في خيالي غير ام حسام وجمال بزازها وطيازها الي بتترج من الملبن الي هي فيه ومش عارف افكر غير في ازاي هوصل للجسم الفاجر دا

وكالعادة انتهي اليوم الدراسي ولقيت حسام مستنيني عند باب المدرسة ومشينا لبيتهم وفتح بمفتاحه مرة تانية من غير ما يخبط علشان يخض ام او يوريني لحمها الي خلاه يوصل لزبي وانيك خرم طيزه الي كان نفسه يتفشخ


Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام


ام حسام كانت قاعدة في الصالة بجلبية بيتي بنص كم ومن غير ولكن المرة دي متخضتش ولا حاولت تداري شعرها حتي كأن جوزها هو الي جه مش مدرس ابنها وسلمت عليا بايديها علي غير العادة ودخلت المطبخ واحنا دخلن اوضة حسام



حسام : شفت ماما لبسالك ايه يامستر

هشام : لبسالي انا ليه انا مالي

حسام : مبقتش خلاص تتكسف منك وبقت تقعد بشعرها قدامك وكمان بنص كم

هشام : اه امك دي فرس ياواد ياحسام

حسام : ههههههههههههه هو وقف تاني عليها

ومسك حسام زبي وفضل يلعب فيه لحد ما سمع صوت رجلين امه الي دخلت جابت قهوة وسألتنا اذا محتاجين حاجة

حسام : ماما قولي لمستر هشام يضربني بالراحة طيزي وجعتني بصي احمرت ازاي من الضربام حسام : يالهوي عليك واد مش بتتكسف تعريها كده قدام المستر ههههههههههه , تصدق فعلا احمرت ما براحة يامستر

هشام : مش عايز ينضرب يذاكر كويس وميغلطش ويحفظ الي بقوله كويس وبعدين يا تذاكريله يا تنضربي مكانه هههههههههههههه

ام حسام: لا ياخوي انا مالي

حسام : كده ياماما انتي مش بتحبيني ماشي زعلان منك

ام حسام تحضن ابنها وتقله دا انت قلبي وابني حبيبي هو انا ليا غيرك في الدنيا دي ياقلبي

حسام : خلاص اقعدي معانا بقي واتعاقبي مكاني شوية علشان ايد المستر تقيله وطيزي وجعتني مش عارف اغطيها حتي علشان سخنت من الضرب عليها

ام حسام: طب استني اجيب كرسي واقعد معاكم

حسام : لا تعالي مكاني ونا هقعد علي رجل المستر

حسام قعد علي رجلي وفضل يمسك في زبي في الخباثة وامه مش شايفه ولما جيت اسأله سؤال بسيط جدا تعمد يجاوب غلط علشان اضرب طيز امه

هشام : اهو زي ما انتي شايفه سؤال بسيط جدا اهو يستاهل بقي العقاب ولا لا

ام حسام: صراحة معاك حق

حسام: نعم انتي معاه ولا معايا طب حضري نفسك بقي انتي الي هتنضربي مكاني هههههههههه , وقام حسام وشد امه من ايديها وقفها وخلاها تلفلي ظهرها وتوطي سيكا يالا يامستر اضرب طيز ماما

هشام : انت مجنون

حسام: هي هتتعاقب مكاني

ام حسام: ههههههههههههههههههه هههههههههههههههه ياواد يامجنون بتعمل ايه عايز المستر يضرب امك اهون عليك؟

حسام : اه مليش دعوة انا طيزي وجعتني ومش هنضرب تاني انت محدش ضربك علي طيزك ومش هتوجعك

هشام : ههههههههههههه يخربيت جنانك

حسام: يالا اضرب يامستر اهو ماما موافقة

هشام: موافقة

ام حسام: هعمل ايه اعمل الي هو عايزة

هشام : هتستحملي يعني

ام حسام : اضرب براحة مش لازم تضرب جامد هههههههههههههه

هشام : لا مفيش براحة دا معنديش منه

ام حسام : هههههههه ههههههههههههههه طيب اضرب

هشام : طراااااااااااااااااااخ

ام حسام : ههههههههههههههه اييييييييي وجعتني اووووووووووووي

حسام : شوفتي بقي انها بتوجع

هشام : امك بتخم ياحسام لابسه هدوم كتير من تحت الجلبية

ام حسام تمسك بطيزها بايدها وتحلف اناه مش لابسه غير شورت وبس وتفضل تمسك في لحم طيزها , حسام يمسك طيز امه ويحسس عليها علشان يتأكد انها مش لابسه كتير ويطلب مني التحسيس علي طيز امه علشان اتأكد


قصص سكس
قصص سكس المدرس الخصوصي و طالب الثانوية الي وصلني بطيزه وكس امه. 




بكف ايدي حطيت كفي علي طيز ام حسام وفضلت احسس وامسك جامد ووصلت لفلقت طيزها وهي بتترعش وبتضحك في نفس الوقت, وبصوت عالي لا دا شورت تقيل اقلعيه والا هضرب حسام

ام حسام : اضربه بقي مليش دعوة انت وجعتني

هشام : يالا ياحسام لف ونزل بنطلونك

في ثانية حسام قالع بنطلونه ونايم علي رجلي ببطنه ورافع طيزه وامه واقفه مبتسمه وبتبصلي وانا بحسس علي طيز حسام , وان سرحت وايدي استقرت في فلقة طيز حسام الي طلع اهات ولا اوسخ شرموطة

حسام : ااااااااااااااااااااه طيزي براحه يامستر, شايفه يامام بيعمل ايه في طيزي

ام حسام ترتبك اه اه شايفه براحة يامستر ارجوك حسام طيزه وجعته مع استمراري في دعك طيز حسام واللعب في خرمه امام امه الي بقت عجينه وهايجه موت

هشام : تعالي مكانه لو عايزة ترحميه

ام حسام : ايه ااااجي مكانه

هشام: اه يالا انزلي

حسام : ارجوكي ياماما تعالي مكاني مش هتوجعك صدقيني مستر هشام حنين جدا

ام حسام : بس ياحسام كده عيب

ام حسام : طب ماشي انا موافقه

حسام : في سعادة كبيرة طب يالا ارفعي الجلابية بقي يالا وشد جلابية امه وطلب منها تنام علي رجلي وترفع طيزها لفوق

نامت بالفعل علي رجلي وبزازها لامسه رجليا وايدي بتحسس من فوق الشورت علي طيزها وبتنزل في فلقة طيزها وبتنزل اكتر لخرم كسها ولكن من فوق الشورت وهي بتتؤوه وتتلبون زي الشراميط وسابت نفسها علي الاخر


Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام


مديت ايدي وبدأت انزلها الشورت لتظهر امامي اجمل طيز لثاني مرة وبدون مقدمات دخلت صباعي في كسها وصباعي الكبير علي طرف خرم طيزها وبدا الهري في لحمها

حسام: براحة علي ماما يامستر

ام حسام : ااااااااااااااااااااه اححححححححححححح براحه مش قادره اححححححححححح اووووووووووف

قمنا وروحنا علي سرير حسام وفضلت امه علي بطنها وطيزها عريانه ملط وقلعت الشورت خالص وقدامي كسها وخرم طيزها وبهري في لحمها بايدي وحسام من وراها مطلع زبي وبيلعب فيه وبيدخله بشويش في حلقه

هشام : بصوت عالي قومي اقلعي ملط بسرعه

ام حسام : في خوف وهي تري زبي في يد ابنها الي كان قلع كل هدومه .. حاضر حاضر

هشام : سحبت ام العرص من شعرها وحشرت زبي في زورها وفضلت انيك بؤها وهي ما بين الهيجان والرعب في تحولي المفاجئ من شخص كيوت لشخص عنيف بيأمر ويعنف ويضرب, وهي لاتملك رفض ولا اعتراض



ام حسام : اااااااااااه براحه ارجوك براحة بمصه اهو بمصه مش قادرة هتموتني مش عارفه اتنفس

حسام : يضحك ويمسك زبي من فم امه ويبلعه في فمه ويمص بكل قوة وسط زهول امه



وانا ما بين مص حسام وتقفيش بزاز ام حسام ودعك بيدي في فمها حتي انني ادخلت كف ايدي في بؤها, وفي حركة مفاجأة للجميع سحبت ام حسام من شعرها وعلي ركبها فوق السرير وضعت رأسها علي المرتبه وطيزها في اتجاهي للاعلي وبمنتهي القوة ادخلت زبي دفعه واحدة في كسها



ام حسام : بصوت عالي ااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااح يالهويييييييييييييي كسي كسي نيك نيك اوي احححححححححححححححح خخخخخخخخخخخخخخخخ انا اول مرة اتناك نيكني اووووووووووووي نيك كمان افشخني اححححححححححححح نيك كسي يالهوي علي زبك نيك مش قادرة نيك ارجوك متوقفش نيكني اوي



Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام



حسام : يالهوي يامام انتي اتحولتي كده ازاي هو زبه عجبك اوي كده

ام حسام : اوي اوي ياحسام دا زب ابوك ميجيش اد راسه احححححححححححححححح قله ينكني اوي ياحسام خليه يريح كسي خليه ينيك امك ياحسام ويفشخ كسهاااااااااااااااااااااااااااااااااا

حسام : نيك يامستر كس ماما اوي افشخه

هشام : انا هفشخ كسمك وطيز امك وبوء امك وبزاز امك هفشخ كل حته في امك خخخخخخخخخخخخخخخخخ انزل ياخول مص زبي طلعه من كس الشرموطة امك

نزل حسام بسرعه ومسك زب طلعه من كس امك وحشره في حلقة وفضل يمص زبي بقوة ويدخله للخصاوي وكأنه هيبلعه وامه عمال تتلوي وتحك طيزها في رجلي وانا ببعبص في خرم طيزها بصوابعي واحد ورا واحد, وفي حركة مفاجأة شديت حسام من شعره وخد وضعية امه ووطي ورفع طيزه جمبها وحط خده علي السرير ومسك فردتين طيزه وفتحهم للاخر

ام حسام: انت بتعمل ايه .. ايه دا ؟ انت مش بنت؟ انت اتجننت

حسام : بس اسكتي ياماما سيبيني اتمتع زي ما اتمتعتي خلاص مش قادر طيزي هتموتني وعايزاتناك زي ما اتناكتي

ام حسام : بخوف علي ابنها الصغير : ارجوك براحه عليه

هشام : باستهتار حاضر وبمنتهي العنف حشرت زبي في خرم طيزه للاخير لدرجة انه اتنفضت علي بطنه وصرخ ولا اجدع شرموطة

ام حسام : يالهوي يابني يالهوي وبتبكي

حسام : اححححححححححححح نيك يامستر اخخخخخخخخ اووووووووووي دخله اوي نيكي في طيزي افشخني

هشام : متخافيش دي شرموطة وخرمه اوسع من كسك هههههههههههه

ام حسام : مزهولة ايه دا دا واسع اوي انت بتنيكه من زمان ولا ايه؟

هشام : لا وانتي الصادقة دا الزب الصناعي بتاعك هو الي فتحه , كان بيتفرج عليكي وانتي بتتناك من ابوه علي الكاميرا ويجي يطبق في خرم طيزه

ام حسام : يالهوي يابني انا السبب انك تبقي خول

حسام : شوفتي بقي يبقي لازم تسيبيني اتمتع براحتي وتسمعي كلامي

ام حسام : حاضر ياقلبي براحتك من النهاردة مش هقولك علي حاجة لا نهائي

حسام : طب يالا مصي زب المستر ودخليه علشان نشف وطيزي وجعتني

ام حسام : حاضر ومسكت زبي وفضلت تمصه وهي بتبص علي فتحة خرم طيز حسام الواسعه وايديها بتلعب بعنف في كسها

شاهد القصه صوت وصوره بجودة HD  شاهد الفيديو الآن 👉


google-playkhamsatmostaqltradent