Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشتراك الان واستمتع باحدث القصص الجنسية المسموعة 🚀🔥

اضغط هنا للانضمام
random
أخبار ساخنة

قصص سكس سحاق بسنت وداليا القصة هتخلي زوبرك وقف طول الوقت قصص جنسية مسموعة

الصفحة الرئيسية
قصص سكس سحاق 

أنا بسنت عندي 32 سنة مش متجوزة وعندي واحدة صاحبتي اسمها داليا عندها 36 سنة ومتجوزة هي زميلتي في الشغل وأول مرة أعرف حد بالشخصية دي  بتشرب سجاير وكلامها جريء جداً وتصرفاتها وروحنا مرة مع بعض اسكندرية نتفسح لقيتها قلعت الحجاب وكانت لابسة شورت في حمام سباحة

قصص سحاق بنات
قصص سكس سحاق بسنت وداليا القصة هتخلي زوبرك وقف طول الوقت قصص جنسية مسموعة. 


كنت بتكلم معاها مرة على الواتس وقالت لي إنتي أخبار السكس معاكي ايه فقولت لها ايه السؤال المفاجئ دة فقالت لي عندي فضول أعرف بس بتعملي ايه في الموضوع دة فقولت لها عادي يعني ، فقالت لي بتفكري فيه فقولت لها أه قالت لي

 بتتفرجي على أفلام فقولت لها أه قالت لي بتلعبي في جسمك قولت لها آه  فقالت لي حد لمس جسمك قبل كدة فقولت لها لأ، فقالت لي طيب ايه رأيك لو ألعب لك أنا في جسمك، فقولت لها بطلي هزار بقى فقالت لي بتكلم جد مشوفتيش أفلام

 بنات مع بعضها فقولت لها شوفت بس ملفتش نظري الموضوع يعني، فقالت لي طيب نجرب وتحكمي، فقولت لها انتي بتقول ايه مينفعش طبعا، فقالت لي بصي مفيهاش حاجة وأوعدك هتتبسطي فشخ بس المهم تستعدي كويس  فقولت لها

 إزاي، قالت لي طالما سألتي يبقى عايزة تجربي  فقولت لها سيبيني أفكر فقالت لي شيلي الشعر وخدي دش وروقي نفسك كدة ونتقابل وهظبطك فقولت لها هفكر


Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشتراك الان واستمتع باحدث القصص الجنسية المسموعة 🚀🔥

اضغط هنا للانضمام


ليلتها مقدرتش أطرد الفكرة من خيالي وكنت سخنة أوي وقولت لنفسي مفيهاش حاجة لما أجرب أكيد لمستها هتبقى أمتع من لمستي ولما اتقابلنا في الشغل قالت لي ها فكرتي فقولت لها وانا مكسوفة نجرب، فقالت لي خلاص نستأذن من الشغل

 بدري النهاردة ونروح البيت عندي انتي مستعدة فقولت لها أيوة فقالت لي يا جاهز انت وضربتني على طيزي، وروحنا البيت عندها ودخلت وقالت لي بصي قدامنا ساعة قبل ما الولاد ييجو من المدرسة يلا بينا وأخدتني من ايدي لاوضة

 النوم، قلعت حجابها وقربت مني وقالت لي سيبيلي نفسك خالص بقى متتوتريش واستمتعي وقربت مني وباستني من خدي وقربت على شفايفي وباستني براحة وحطت ايدها على وسطي وانا غمضت عنيا ومسكت طيزي وباستني جامد في

 شفايفي وانا بدأت أهيج أوي من حركاتها وهي بتعصر طيزي وبتعض شفايفي وانا مغمضة وجسمي بيسخن وقالت لي جامدة يا بت يخرب بيتك وزقتني على السرير وقالت لي اقلعي ففكيت الحجاب وقلعت من فوق بقيت بالبرا وهي قلعتني

 الجيبة ومدت ايدها فكت البرا وقلعتهالي بالراحة وهي بتبص لبزازي هتاكلم بعنيها وقلعتني الأندر وبقيت عريانة خالص وببص لها وهي بتبصلي وقلعت هدومها خالص ونامت عليا ببطء ورفعت ايدي لورا وهي بتقرب مني وباست شفايفي

 وهي صدرها على صدري ولحست رقبتي وعضت حلمة ودني وأنا بدأت أدوب في حضنها حرفيا وجسمي كله ساب على الآخر وعنيا مش عارفة أفتحها ونزلت رضعت حلماتي جامد وانا هتجنن من المتعة ونزلت تلحس بطني وهي

 ماسكة صدري لحد ما وصلت لكسي فحطيت أيدي على كسي فشالتها وفتحت رجليا وقعدت تبوس وتلحس في كسي جامد وانا جسمي كله بقى نار وبترقص في السرير من المتعة وبمسك بزازي وهي بتلحس جامد وبتقول أحا ونيمتني على بطني

 وضربت طيزي كتير وبعدين فتحتها وقعدت تلحس فيها بلسانها وفركت خرم طيزي بصابعها ونامت عليا نلحس رقبتي وهي بتدخل صباعها في طيزي براحة لحد ما دخل كله وقعدت تطلع فيه وتدخله براحة لحد ما أنا كنت خلاص هموت من

 المتعة ومديت أيدي أدعك كسي وهي بتبعبصني لحد ما جسمي اترعش من المتعة وجبتهم وهي بتبعبص في طيزي ولما

 خلصت هي طلعت صباعها براحة وضربتني على طيزي وقالت لي بجد يخرب بيت أمك انتي حكاية، ففتحت عيني براحة وقولت لها انتي اللي يخرب بيتك مجرمة وقومنا لبسنا هدومنا وخرجت 


تابع الفيديو كامل شاهد الفيديو الآن
google-playkhamsatmostaqltradent