Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشتراك الان واستمتع باحدث القصص الجنسية المسموعة 🚀🔥

اضغط هنا للانضمام
random
أخبار ساخنة

قصص مسموعه ام خالد جوزها مسافر وعايزه تعمل معايه

القرار اللي مش سهل.. أعمل كده ولا لأ

النهاردة هتكلم معاكم عن موقف حصل معايا، بصراحة، محيرني ومش عارفة أعمل إيه! 🙃 قبل ما ندخل في التفاصيل، ياريت تدعموا القناة بالاشتراك وتفعيل الجرس، وما تنسوش تحطوا لايك للفيديو عشان يوصل لأكبر عدد من الناس ويقولوا لي رأيهم في الموضوع. 

قصص مسموعه ام خالد جوزها مسافر وعايزه تعمل معايه


الحكاية الغريبة اللي بدأت عند أم خالد جوزها مسافر وعايزه تعمل معايه


خلوني أخدكم كده خطوة بخطوة في الموضوع. كنت قاعدة مع جارتي أم خالد، واللي جوزها بيغيب بالشهور في شغله. يعني تخيلوا كده، بيغيب 3 مرات في السنة وبيفضل برا 5 شهور متواصلة! وأنا طبعًا بحكم إن اسمي منى، عندي 25 سنة ومطلقة، مشغولة بلزوم البيت، قررت أروح أقعد عندها عشان نسلي بعض.


أم خالد كانت بتفتح لي قلبها وبتحكي لي على كل حاجة. وفي يوم من الأيام وإحنا قاعدين بنشرب شاي وبنتفرج على فيلم قديم، فجأة قررت تقول لي حاجة غريبة جدًا. حاجة لو اتقالت لحد تاني، كان هيقول مستحيل!

الاقتراح العجيب


أم خالد قالت لي: "إيه رأيك نقعد نسلي بعض لغاية لما جوزي يرجع؟" بصراحة، الأول كنت مش فاهمة هي تقصد إيه بس بعد شوية استوعبت. الموضوع اللي هي بتتكلم فيه كان موضوع حساس جدًا! وقالت لي: "الموضوع سر بيننا ومحدش هيعرف عنه حاجة.


وأنا طبعًا بدأت أفكر: إيه اللي بيحصل هنا؟ هل فعلاً أقدر أثق في حد زي كده؟ هل دا صح؟ أم خالد، اللي كانت بتعتبرني زي أختها، بتقترح عليا حاجة كبيرة أوي، حاجة ممكن تغير حياتي كلها لو وافقت!

التفكير اللي هيجنني!

من وقت ما أم خالد قالت لي كده، وأنا عقلي مش بيبطل يلف ويدور. فكرت في كل حاجة حصلت في حياتي قبل كده. فكرت في علاقتي القديمة، والناس اللي دخلت حياتي وخرجت منها، وإزاي دايمًا كنت بخاف من إن حد يتكلم عني ويفضحني.


يا ترى لو وافقت هكون مرتاحة؟ أم خالد كانت بتقول لي إنها عايزة ترتاح، وأنا كمان عايزة راحة. لكن هل الراحة دي هتكون حقيقية ولا وهم؟ ولا هتجيب لي مشاكل أكبر؟!

قناة اليويتوب  👉👉👉

فيديو القصه 



الفيديو ده مش مجرد حكاية، أنا فعلًا عايزة رأيكم. أعمل إيه؟ هل أوافق على اقتراح أم خالد وأمشي في الطريق ده ولا أبتعد عنه تمامًا؟ أنا عارفة إن في ناس كتير هيكون عندها آراء مختلفة، وده اللي أنا مستنياه. بس رجاءً، اكتبوا التعليقات باحترام، لأن رأيكم بجد مهم بالنسبة لي.


محدش فينا معصوم من الخطأ، وأنا مش قادرة أحدد إذا كنت ماشية في الاتجاه الصح ولا غلط. فلو تقدروا تساعدوني، هكون ممتنة جدًا. 🥺


أخاف من إيه


الحقيقة إن أكبر خوفي هو إن لو وافقت، أكون بس بدي لنفسي وهم إني هلاقي الراحة، لكن في نفس الوقت خايفة من كلام الناس. لو حد عرف، الدنيا هتتقلب عليا. أنا عارفة إن في ناس مش هتفهمني، وفي ناس هتحكم عليا قبل ما يسمعوا مني.

قناة اليويتوب  👉👉👉


أنا عايشة لوحدي بقالي سنتين، وبجد خلاص مش قادرة أكمل. الضغط النفسي بقى كبير أوي عليا، وأي حد بيتكلم معايا بحس إنه هيخون ثقتي. إزاي أقدر أقرر القرار الصح؟

الضغط النفسي مش هزار


عارفين الشعور ده لما تبقى الدنيا كلها ضاغطة عليك، وكل حاجة حوالينك مش ماشية زي ما كنت متوقع؟ أهو ده اللي بحس بيه كل يوم. كوني مطلقة في مجتمع بيحكم على الست المطلقة مش بالساهل. الناس دايمًا بتبص لك بنظرة كأنك عملت جريمة، وكأنك المسؤولة عن كل حاجة حصلت. 🙄 وده بيزود عليا الضغط النفسي بشكل لا يُطاق.

قصص مسموعه ام خالد جوزها مسافر وعايزه تعمل معايه


أنا مش بهرب من المسؤولية، بس بصراحة، الحياة دي بقت صعبة أوي. كل يوم أعد فيه لوحدي في البيت، بفتكر كل حاجة. مشاكل، كلام ناس، ومواقف سابقة كلها بتعصف في دماغي. لدرجة إني ساعات بقول لنفسي، "طب ليه ما أرتاحش شوية؟ ليه ما أخدش خطوة تريحني، حتى لو بشكل مؤقت؟" 


ليه الموضوع معقد كده


أنا عارفة إن في ناس هتقول لي: "منى، الدنيا مش كده، ممكن تلاقي حلول تانية." بس بصراحة، الحاجات البسيطة اللي كانت بترفه عني بقت نادرة. كل حاجة بقت معقدة، حتى إني مش عارفة أثق في حد. تخيلوا تبقوا مش عارفين تتكلموا مع حد وتفضفضوا له من غير ما تكونوا خايفين إنه يطلع عليكم إشاعة؟ 🤔

قناة اليويتوب  👉👉👉


وبيني وبينكم، أم خالد كانت دايمًا الشخص اللي بقدر أتكلم معاه من غير خوف. بنشارك بعض الحاجات الصغيرة، زي فيلم نتفرج عليه أو شاي نشربه مع بعض، لكن فجأة بقت الحكاية أكبر وأعقد. أنا عارفة إنها بتمر بحاجات صعبة زيي، وده اللي بيخليني أفكر: يمكن لو فعلاً ساعدنا بعض، هنرتاح؟


قرار صعب.. بس ضروري


مش هاخد قرار في حاجة زي دي من غير ما أفكر كويس، ومن غير ما أسمع رأيكم. الموضوع بجد محيرني ومش عارفة هل الخطوة دي صح ولا هتكون غلط وتجيب لي مشاكل أكبر. عشان كده، أنا معتمدة على تعليقاتكم ودعمكم. عايزة أشوف هل حد فيكم مر بحاجة زي كده؟ إزاي قدرتوا تاخدوا قرار في موقف محير زي ده؟ أنا محتاجة نصيحة بجد.


دلوقتي، ياريت تشتركوا في القناة وتعملوا لايك للفيديو لو حسيتم إن الموضوع مهم. أنا عارفة إن ناس كتير هتسمع الكلام ده، وهتقدر تساعدني برأيها. مستنياكم في التعليقات، وبطلب تاني منكم إن كل الكلام يكون باحترام، عشان نقدر نكمل النقاش مع بعض في هدوء.


في الآخر، قرار زي ده مش سهل، بس لازم أخده.

خلاصة الحكاية"


في النهاية، الموضوع مش سهل. الاختيارات اللي قدامي كلها صعبة. يا إما أوافق وأدخل في حاجة أنا مش متأكدة منها، يا إما أرفض وأفضل عايشة في دوامة الوحدة والتفكير الزائد. وعلشان كده، أنا بعمل الفيديو ده.


أرجو منكم تشاركوني آرائكم، وما تنسوش الاشتراك في القناة وتفعيل الجرس، عشان الفيديو يوصل لأكبر عدد ممكن ويقولوا لي رأيهم. أنا مستنية تعليقاتكم، وكل كلمة هتكتبونها هتفرق معايا في قراري.

قناة اليويتوب  👉👉👉




google-playkhamsatmostaqltradent